10جشن میلاد درکانون خیمه الانتظار/عرضه 500 کتاب مهدوی با 30درصد تخفیف

مدیر کانون تخصصی خیمه‌ الانتظار خراسان رضوی برپایی 10جشن میلاد و نمایشگاه کتاب با 500 کتاب مهدوی، اجرای نمایش «بین الطلوعین»، کارگاه های آموزشی جوان و انتظار را از برنامه های این کانون در ایام نیمه شعبان دانست.

سعید آخوندی، مدیر کانون تخصصی مهدویت خراسان رضوی به تشریح برنامه‌های ایام نیمه شعبان کانون خیمه الانتظار این استان پرداخت و به خبرنگار شبستان گفت: برنامه‌های دهه مهدویت به مدت 10 شب از هفتم تا شانزدهم شعبان در این کانون برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری برنامه‌های دهه مهدویت در این کانون را آشنایی قشر نوجوان و جوان با احکام و معارف مهدوی، شناخت شخصیت امام زمان (عج) و آشنایی نوجوانان و جوانان با موضوع مهدویت دانست.

آخوندی بیان کرد: آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد، حجج‌اسلام پناهیان، صدیقی، ماندگاری، محرابیان، راشد یزدی، رییسی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را از مهم‌ترین سخنرانان جشن‌های دهه مهدویت کانون هستند.

مدیر کانون تخصصی خیمه الانتظار برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از 500 عنوان کتاب تخصصی مهدویت با ارایه آن با 30 درصد تخفیف، اجرای نمایش «بین الطلوعین» ویژه ولادت امام زمان (عج) با موضوع انقلاب و بحث انتظار، چاپ و توزیع نشریه پلاک 14 چاپ کتاب، اهدای هدیه به مهدی‌یاوران ویژه نونهالان و نوجوانان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات جوان و انتظار، زنان مهدوی و خانواده مهدوی با حضور 600 نفر از علاقه‌مندان مباحث مهدویت را از مهم‌ترین برنامه‌‌های این کانون در ایام نیمه شعبان برشمرد.

آخوندی با اشاره به انتشار ویژه‌نامه پلاک 14 در این کانون ادامه داد: این نشریه ویژه نیمه شعبان با مباحثی چون شناخت، آسیب‌ها، راهکارها و نیاز زمان به بیان مباحث مهدویت در 68 صفحه منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های تخصصی مهدویت ویژه خواهران و برادران نوجوان و جوان، برپایی کارگاه‌های پرسش و پاسخ مهدوی و برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی نیز از دیگر برنامه‌های کانون تخصصی خیمه الانتظار خراسان رضوی است.

پایان پیام/
 

کد خبر 51393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha