ساخت بیمارستان موقوفه ۱۸۰ تختخوابی عمیدیه تهران آغاز می شود

خبرگزاری شبستان: عملیات ساخت بیمارستان موقوفه سوانح، سوختگی و ترمیمی ۱۸۰ تختخوابی عمیدیه تهران فردا با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پژشکی و نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، یکی از رویکردهای سازمان اوقاف احیای موقوفات درمانی و توسعه سهم بخش موقوفات درمانی است، در این راستا براساس تفاهم نامه بنیاد توسعه و عمران موقوفات با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عملیات ساخت بیمارستان سوانح، سوختگی و ترمیمی «عمیدیه» در موقوفه عمیدی نوری در زمینی به مساحت 5250 متر مربع و در 43 هزار متر بنا طی 3 سال احداث خواهد شد.

براساس تأکید وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی این بیمارستان به منظور ارائه خدمات و رفع موانع درمان در حوادث و سوانح سوختگی و ترمیمی بنا می شود.

براساس این گزارش، ساخت این بیمارستان، با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و از محل تبدیل به احسن رقبات موقوفات ابوالحسن عمیدی نوری احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت این مجموعه درمانی فردا با حضور دکتر حسن قاضی زاده هاشمی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در خیابان شهید مطهری آغاز خواهد شد.

 

کد خبر 513975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha