توزیع ۵۸۰۰ کتاب کمک آموزشی بین دانش آموزان محروم خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:در سال تحصیلی جاری تعداد ۵ هزار و ۸۲۹ جلد کتاب کمک آموزشی از سوی بنیاد علوی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند و محروم استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی آموزش و  پرورش خراسان جنوبی، عباس لامعی در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به منظور ارتقای سطح علمی دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته، بنیاد علوی، کتاب کمک آموزشی بین دانش آموزان پایه سوم متوسطه نظری و پیش دانشگاهی استان توزیع کرد.

 

وی افزود: در سال تحصیلی جاری تعداد 5 هزار و 829 جلد کتاب کمک آموزشی از سوی بنیاد علوی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 300 میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند و محروم استان توزیع شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش  از یک هزار و 600 دانش آموز در خراسان جنوبی از مزایای این کتاب ها بهره مند شدند، تصریح کرد: کتب فوق در پنج شهرستان درمیان، زیرکوه، سربیشه، نهبندان، خوسف و منطقه دستگردان توزیع شده است.

 

لامعی در ادامه با اشاره به فرهنگی بودن استان خراسان جنوبی، اضافه کرد: برای اولیای دانش آموزان استان، رشد و شکوفایی علمی فرزندانشان در کنار تحصیل علوم دینی بیش از مسائل اقتصادی اهمیت دارد.

کد خبر 514377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha