نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر یزد با حضور کانون های تخصصی مساجد استان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر یزد با حضور کانون های تخصصی فرهنگی هنری مساجد استان یزد با محوریت برنامه ریزی در ایام الله دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد با حضور کانون های تخصصی مساجد استان یزد امروز (21 دی) در محل خانه فرهنگ دیجیتال کانون دارالقرآن ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شاهدیه برگزار شد.

سعید زارع، دبیر ستاد دهه فجر استان یزد در این نشست با اشاره به اهمیت توجه به ایام الله دهه فجر گفت: یکی از اساسی ترین امور در جامعه اسلامی اخلاق نیکو است و در این راستا نیز اخلاق نیکو پیامبر اکرم (صلی الله علیه و اله و سلم) بود که اسلام به به پیش برد.

وی افزود: دهه فجر یکی از روزهای خدا است که لطف خداوند شامل حال ما شده است و در این میان نیز جایگاه خاصی در جامعه دارد که در این راستا نیز ما باید آن را یادآوری کنیم.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد خاطرنشان کرد: در تاریخ حیات سیاسی هر ملتی برخی از روزها به عنوان روزهای تاریخی انقلاب شناخته می شود و بزرگترین جشن ملی هر کشوری به عنوان روز استقلال است و در کشور ما نیز این روزها به عنوان دهه فجر انقلاب اسلامی شناخته می شود.

زارع بیان کرد: ما باید در کشور حرکت های مردمی را جهت دهیم و همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند عالمانه و هنرمندانه به این بخش توجه داشته باشیم.

وی افزود: ارائه تصویر هنرمندانه از انقلاب، پاسخ به شبهات، ایجاد تعلق خاطر بین مردم از جمله تاکیدات ما در جامعه است که باید در این روزها با تاکید خاصی انجام شود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جنگ دشمن موبایل محور شده است و از طریق موبایل ها سعی بر پاشیدن خانواده ها و گسستگی در بین خانواده ها دارد.

زارع گفت: تولید محتوا در راستای مقابله با تهاجمات دشمنان از اساسی ترین فعالیت ها است تا بتوانیم از این طریق بصیرت را در جامعه افزایش دهیم.

وی ادامه داد: بهره گیری از ادبیات جوان پسند از جمله اولویت های ما است تا بتوایم با جوانان ارتباط برقرار کنیم و به نحوی انقلاب اسلامی و برکات آن را برای جوانان تبیین کنیم.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما نسبت به تاریخ انقلابمان شناخت کم داریم و متاسفانه در ادامه حیات جامعه نیز دشمنان به دنبال تطهیر چهره شاه هستند اما باید بگوییم که علمای ما را با بیشترین شکنجه ها به شهادت رساندند و فرزندان و جوانان ما را نیز با بدترین روش ها به شهادت رساندند.

کد خبر 514388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha