دشمن به دنبال مسخ فرهنگی جمهوری اسلامی با ابزار رسانه است

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج رسانه استان یزد با اشاره به پروژه نفود دشمنان در انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال مسخ فرهنگی جمهوری اسلامی با ابزار رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به مناسبت شهادت شهید رهبر به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه شب گذشته( ۲۱دی) مراسمی به عنوان بزرگداشت شهدای رسانه استان یزد با حضور اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، سید محمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد و خانواده های شهدای رسانه در محل بنیاد نخبگان یزد برگزار شد.

سید حسین راسخی، مسئول بسیج رسانه استان یزد در این مراسم گفت: استان یزد دارای بیش از ۲ هزار و 850 شهید است که 7 نفر از این شهدا مربوط به رسانه هستند که باید در مراسم های مختلف یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود.

وی افزود: یکی از برنامه های ما در بسیج رسانه استان یزد حل سالانه یک مشکل از مشکلات خبرنگاران در استان یزد است  و در این راستا نیز بحث های سواد رسانه ای، اخلاق رسانه ای نیز از اولویت های ما است.

مسئول بسیج رسانه استان یزد خاطرنشان کرد: ما در بحث رسانه با منبع عظیمی همراه هستیم که ائمه اطهار، قرآن کریم، ولایت فقیه و گفتمان انقلاب اسلامی بهترین و موثرترین منابع هستند.

راسخی خاطرنشان کرد: ما امروز دچار غفلت عمیق در بحث نفوذ شده ایم و دشمنان با ابزار رسانه به دنبال مسخ فرهنگی انقلاب ما است تا اسلام حقیقی را به اسلام اعتباری تبدیل کند و در این راستا نیز باید حواسمان جمع باشد و با شناسایی جلو آنها را بگیریم.

وی ادامه داد: امروز غرب و استکبار و عده ای در داخل به دنبال غرب زدایی و کم کردن حسایت نسبت به حضور آمریکا در جمهوری اسلامی را دارند  و مقاومت زدایی، انکار دشمن، منطقی نشان دادن لیبرالیسم نیز از دیگر برنامه های آن ها است.

مسئول بسیج رسانه استان یزد خاطرنشان کرد: امروز رسانه ها باید با نفوذ پیچیده دشمن ایستادگی کنند و بسیج رسانه نیز با تقویت جبهه رسانه ای تلاش کند تا در مقابل نفوذ دشمنان جلوگیری کند.

راسخی گفت: امروز وظیفه رسانه های ما است تا شعار«مرگ بر آمریکا» را تبیین کنند و بگویند که این شعار بدین معنی است که ما مرگ بر فتنه گران 78 و 88 و همچنین مرگ بر افرادی که هشت سال دفاع مقدس را راه انداختند را در همه دوران ها سرخواهیم داد.

 

کد خبر 514651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha