طرح یادآوران معروف در هزار  واحد آموزشی کردستان اجرا شده است

خبرگزاری شبستان:مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: تاکنون طرح یادآوران معروف در ۱۰۰۰ واحد آموزشی کردستان اجراشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، رشید قربانی شامگاه، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان شامگاه سه شنبه (۲۲ دی) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد، گفت: تاکنون در 509 واحد آموزشی متوسطه اول، 504 واحد آموزشی متوسطه دوم و 157 واحد آموزشی هنرستان و کاردانش استان طرح یادآوران معروف به اجرا درآمده است.

 

وی عنوان کرد: از سه هزار واحد آموزشی موجود استان در حدود یک هزار واحد آموزشی اقدام به اجرایی کردن این طرح کردند.

 

وی اظهارداشت: از تعداد کل واحدهای آموزشی موجود در استان بیش از هزار و 700 واحد یک یا دو کلاسه هستند و این یکی از دلایل اجرایی نکردن این طرح در این واحدها است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی جاری 15 هزار جلد قرآن کریم، 2 هزار و 600 جلد کتاب عفاف و حجاب درسطح مدارس استان توزیع شده است.

 

قربانی از دیگر اقدامات این اداره کل را در زمینه ترویج امربه معروف ونهی از منکر را برگزاری مسابقات فرهنگی و انشانویسی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر دربین دانش آموزان ذکر کرد.

 

وی اظهارداشت: به منظور ایجاد انگیزه در دانش آموزان  تعداد 400 نفر از آنها را به عنوان زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام کردیم.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کردستان نیز در این جلسه گفت: آموزش مسائل دینی، انقلابی، بصیرتی و فرهنگی و اجتماعی از مسائل ضروری است که باید به آن پرداخته شود.

 

سلمان روحی عنوان کرد: ارائه آموزش های موثر و مفید موجب می شود با کمترین هزینه به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.

 

وی اظهارداشت: ارائه  آموزش در حوزه های مختلف ازایجاد بسیاری از مفاسد در جامعه ممانعت و موجب رشد و پویایی جامعه می شود.

 

کد خبر 514927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha