گرایش هالیوود به موضوعات آخرالزمانی در "پایان هزاره"

برنامه رادیویی "پایان هزاره" با موضوع بررسی روند گرایش به آخرالزمان در سینمای هالیوود به مناسبت نیمه شعبان، میلاد حضرت ولی عصر(عج)، در رادیو گفت و گو تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، منیره خیاط فراهانی، سردبیر برنامه پایان هزاره و مدرس دانشگاه در رشته جامعه شناسی رسانه، در مصاحبه با خبرنگار شبستان، ضمن اعلام این خبر، به تشریح ساختار و محتوای این برنامه پرداخت.
وی در ابتدا، بررسی رویکرد آخرالزمانی در سینمای هالیوود را موضوع اصلی برنامه دانست و خاطرنشان کرد: این برنامه در پی تحلیل محتوای فیلم های تولید شده دراین باره، آمار و شاخصهایی از شبهه افکنی این سینما در افکار عمومی جهانیان را عرضه خواهد کرد.
سردبیر برنامه پایان هزاره ادامه داد: در این برنامه، سعید مستغاثی، منتقد و رئیس سابق انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و دکتر سعید کریمی، مردمشناس و منتقد سینما کارشناس مسائل فرهنگی حضور یافته و به ارائه مباحث کارشناسی این برنامه رادیویی می پردازد.
این عضو هیئت علمی رشته جامعه شناسی رسانه در تشریح ساختار این برنامه تصریح کرد: این برنامه بصورت میزگرد تهیه می شود و آیتمهایی از سخنان مقام معظم رهبری در مورد هنر و سینما و نیز موعودگرایی، کارشناسی حضوری و کارشناسی تولیدی، پخش قطعات صوتی از فیلمهای هالیوود و موسیقی و متن از جمله بخشهای مختلف این برنامه است.
فراهانی در پاسخ به سوال خبرنگاران شبستان درباره زمان پخش این برنامه گفت: این برنامه ویژه نیمه شعبان و به مدت 1 ساعت است که روز شنبه 25 تیرماه از رادیو گفتگو موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود. برنامه پایان هزاره به تهیه کنندگی سارا سلامی در دست تولید است.
پایان پیام/

 

کد خبر 51622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha