جمعیت بانوان فرهیخته، بستری مناسب جهت نقش آفرینی زنان در جامعه است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه بانوان می توانند از طرق مختلف در جامعه نقش آفرین باشند گفت: جمعیت بانوان فرهیخته بستر و ظرفیتی مناسب برای این نقش آفرینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز ( 6 دی) در اولین دوره انتخابات جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی استان که در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به اهداف تشکیل جمعیت بانوان فرهیخته گفت: نیرو سازی و شاخص سازی در عرصه بانوان از فعالیت های مهم این جمعیت است.

وی افزود:جمعیت بانوان فرهیخته باید با استفاده از ظرفیت های عظیم موجود در بانوان در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه فرهنگی با رصد وضعیت موجود و سپس برنامه ریزی و انجام کار تیمی گام های موثری را بردارد.

کارگر با بیان اینکه بانوان می توانند از طرق مختلف در جامعه نقش آفرین باشند اظهار داشت: جمعیت بانوان فرهیخته بستر و ظرفیتی مناسب برای این نقش آفرینی است.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره انتخابات این جمعیت گفت: این دوره از انتخابات با هدف انتخاب نماینده جهت حضور در جلسات مرکز و پیگیری امور مربوط به جمعیت در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این انتخابات و تعیین رئییس شاهد افزایش فعالیت های جمعیت بانوان فرهیخته استان و گسترش سطح تاثیرگذاری زنان در جامعه باشیم.

کد خبر 518158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha