رمز موفقیت مبلغین و مبلغات، اخلاص در عمل است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه موفقیت درعرصه تبلیغ نیازمند ملزوماتی است بیان کرد: مهمترین شرط برای رسیدن به موفقیت در این حوزه، داشتن اخلاص در عمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل  تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (14 بهمن) در کارگاه آموزشی توجیهی مبلغات سنتی که در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن سی و هفتمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی برخواسته از متن مردم بود که در سایه ولایت فقیه به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اهمیت کار مبلغین و مبلغات گفت: وظیفه ما رساندن مردم به خدا و اهل بیت (علیهم السلام) است که این هم تنها با سخنرانی محقق نمی شود.

کارگر با بیان اینکه موفقیت درعرصه تبلیغ نیازمند ملزوماتی است خاطرنشان کرد: مهمترین شرط برای رسیدن به موفقیت در این حوزه داشتن اخلاص در عمل است.

وی تصریح کرد: اگر انسان بهترین سخن و زیباترین کلام را بگوید اما در آن اخلاص نداشته باشد مثل بارانی است که بر سنگ صاف می بارد هیچگونه اثری ندارد.

معاون فرهنگی اداره کل  تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: با مشاهده سیره بزرگان عرصه تبلیغ و دین می بینیم که رمز موفقیت آنان اخلاص در عمل بوده است .

وی با بیان اینکه در اصول کافی آمده است که عده ای با استفاده از دین نان می خورند گفت: باید سعی کنیم که ما مصداق این جمله نباشیم.

کارگر خاطرنشان کرد: مبلغان و مبلغات باید به سخنان خود در عمل پایبند باشند چرا که نگاه مردم به شما تنها نگاه گفتاری نیست بلکه نگاه عملی است.

کد خبر 520555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha