حضور  مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را در انتخابات خنثی خواهد کرد

خبرگزاری شبستان:دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد سیستان و بلوچستان با گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را در انتخابات خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار حضور گسترده مردم استان به ویژه مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راهپیمایی 22 بهمن سال 94 شد.

 

در مقدمه این بیانیه آمده است: 22 بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در مقابله با دسیسه و توطئه های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم ناپذیر ایستادند.

 

 در بخش دیگر این بیانیه آمده است: اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد سی ‌و هشتمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.

 

مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، ضمن سپاس به درگاه خدای متعال و درود بر شهیدان و امام شهیدان که حماسه انقلاب اسلامی و استمرار آن را رقم زدند، قطعا در راهپیمایی 22 بهمن حضوری ماندگار را در تاریخ ثبت خواهند کرد.

کد خبر 522477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha