مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در سیستان و بلوچستان اعلام شد

خبرگزاری شبستان: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن را در سطح استان اعلام کرد.

عباس صفدری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان  گفت: راهپیمایی مردم ولایتمدار زاهدان از ساعت 9 صبح آغاز می شود و تا تقاطع خیابان آزادی و مصلی قدس ادامه دارد.

 

وی افزود: همچنین در زابل راهپیمایی 22 بهمن از حسینیه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آغاز می شود و در سالن ورزشی 22 بهمن ختم خواهد شد.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن در ایرانشهر از ساعت 8:30 از مقابل فرمانداری آغاز می شود و تا مسجد آل رسول صلی الله علیه و آله و سلم ادامه دارد.

 

صفدری تاکید کرد: مردم سراوان ساعت 9 صبح از میدان شهدای گمنام تا استادیوم ورزشی، مردم چابهار از ساعت 9 صبح از سه راه فردوسی تا میدان شهدای تاسوعای حسینی، مردم نیکشهر از ساعت 8 صبح از میدان امام خمینی رحمت الله علیه تا میدان بسیج راهپیمایی خواهند کرد.

 

وی افزود: در کنارک مردم از ساعت 8 صبح از فلکه بسیج تا فلکه سپاه، در زهک مردم ساعت 9 صبح از فلکه قدس تا مصلی الغدیر و در دلگان مردم ساعت 8 صبح از میدان امام علی علیه السلام تا میدان امام حسین علیه السلام راهپیمایی خواهند کرد.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی 22 بهمن در سرباز ساعت 8 صبح از ابتدای خیابان معلم تا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میرجاوه ساعت 9 صبح از میدان شهدا تا مقابل فرمانداری، هامون ساعت 9:30 از خیابان امام خمینی رحمت الله علیه تا مسجد علی ابن ابیطالب علیه السلام، نیمروز ساعت 9صبح از فلکه فرمانداری تا مصلی امام خامنه ای، هیرمند ساعت 9 صبح از میدان امام علی علیه السلام تا مزار شهدای گمنام و سیب و سوران ساعت 8 صبح از میدان امام خمینی رحمت الله علیه تا اداره ورزش و جوانان برگزار می شود.

 

صفدری بیان داشت: مردم مهرستان ساعت 8:30 صبح از مقابل فرمانداری تا اداره آموزش و پرورش، مردم فنوج ساعت 9 صبح از فلکه شهید مجیدی تا سالن تربیت بدنی اداره ورزش و جوانان، مردم قصرقند ساعت 8 صبح از فلکه بخشداری تا اداره آموزش و پرورش، مردم شهر علی اکبر ساعت 9 صبح از مسجد جامع تا میدان امام حسین علیه السلام، مردم قرقری ساعت 8 صبح از خانه بهداشت تا حسینیه سید الشهدا علیه السلام راهپیمایی خواهند کرد.  

 

وی افزود: در کورین راهپیمایی از ساعت9 صبح از بخشداری تا میدان یادمان شهدا ، نصرت آباد ساعت 9 صبح از مسجد جامع تا بخشداری، صابری ساعت 10 صبح از مدرسه ر اهنمایی طلوع قرآن تا خیابان وحدت برگزار می شود.

    

کد خبر 522549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha