اعلام همبستگی اعضا و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خبرگزاری شبستان: فعالان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و اهمیت و ارزشمندی حضور در راهپیمایی این روز بزرگ، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن بیانیه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به مناسبت یوم الله 22 بهمن، آمده است: 22 بهمن، روزی که خدا قلب حکیم و سراسر رئوفش را به دست ها و قلب جوشنده و رهرو ملت ایران گره زد و همت بلند ایران اسلامی را در لوای رهبری پیری فرزانه بر فراز  قله آزادی و آزادگی به اهتزار درآورد. روزی که جوشش استبداد ستیزی و  برکندن ریشه ظلم و طاغوت در افق رو به صعود جهان معاصر رخ نمایاند و انقلاب اسلامی ایران مستحکم و پایدار برتارک قله سرافرازی، سربلندی و استقلال درخشید. 

 

انقلابی قدرتمند که پایه های کاخ خوش آب و رنگ مدائن در سیطره  استکبار جهانی و اسلام ستیزی صهیونیست را به زانو درآورد، لرزاند و فرو پاشید وتمدن نوین اسلامی آغاز شد.  

 

اکنون ماييم و انقلاب اسلامي که يادگار امام راحل است؛ ماييم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درايت و صلابتش می بالیم؛ ماييم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به بازوی توانمند و مدینه فاضله اسلام و مسلمانان دوخته‌اند؛ ماییم و میراث‌داری این انقلاب عظیم؛ راسخ و استوار، وفادار و متعهد؛ نه بيم شکست داریم، نه خوف پيروزي دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها.

 

همچنان مي‌مانيم و با تمام توطئه های دشمنان اسلام و این انقلاب اسلامی با پیروی و گوش جان سپردن به رهنمودهای رهبر عظیم‌الشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبارزه مي‌کنيم  و از همه‌حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دستاوردهای بزرگ علمی و فناوری بویژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دستیابی به دانش فضایی، دفاع کرده، اين امانت الهي را به عصر حضور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه‌الشریف) خواهیم سپرد.

 

اکنون و درآستانه فرارسیدن 22بهمن، ما، اعضا و فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی ولایتمدارانه  و فرمانبردار رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ‌بار ديگر مجدانه، همراه دیگر مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی هرچه بیشتر  از مقابل مساجد به سمت مسیرهای  راهپيمايي یوم الله 22بهمن رفته و در این حضور میلیونی و حماسی شرکت کرده و  مشت‌هاي محكم و گره‌خورده خود را بر استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهان خوار و رژيم غاصب اسرائيل كوبیده و حماسه‌اي ديگر را رقم خواهیم زد و فریاد هیهات من الذله سر خواهیم داد.

 

کد خبر 522581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha