اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باید در دهه فجر بازخوانی شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: باید در ایام دهه مبارک فجر، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را بازخوانی شود و نسبت به آن توجه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین، علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، امروز (21 بهمن) در سومین یادواره شهدای 24 شهید دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان گلستان ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران پدیده ای است که حاصل تلاش دستاوردها، ایثارگری های شهدای فجر آفرین است.

 

وی افزود: در راس همه فجرآفرینان شخصیت حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) بسیار تاثیرگذار و غیر قابل انکار بود.

 

حجت الاسلام فضیلت اظهارداشت: همان گونه مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب بی نام حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست که باید بیش از پیش تعامل کرد.

 

وی تصریح کرد: امروز همه کسانی که به عزت انقلاب، دستاوردهای و آرمان های انقلاب پایبند و معتقد هستند خود را باید مدیون حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) بدانند و  باید از آن حفاظت کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: شخصیت حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) با هیچ کدام از رهبران دنیا قابل مقایسه نیست.

 

وی افزود: امروز معنویات، رویکرد و اهداف حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) از سرمایه های انقلاب اسلامی ایران به شمار می آید که باید از آن پاسداری کرد.

 

حجت الاسلام فضیلت اظهارداشت: باید توجه داشته باشیم ملت هایی که از پیشینه ایران برخوردار نیستند هرگز سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و دینی خود را زیر پا نمی گذارند و به آن بسیار معتقد هستند.

 

وی تصریح کرد: در ایام دهه فجر نباید به مراسم های کلیشه ای اکتفا کرد بلکه از این زمان می توان هچون فرصت های دیگر از آن استفاده کرد و بهره مند شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: باید در این ایام اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را باز خوانی کرد و نسبت به آن توجه داشت.

 

کد خبر 522619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha