جنگ غول رسانه  های آمریکایی علیه اسلام

یک روزنامه روسی نوشت: جنگ آمریکا علیه اسلام و مسلمانان است و رسانه های آمریکا نیز با تبلیغات سوء خود به این امر بیشتر دامن می زنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روزنامه«برافدا» چاپ روسیه نوشت: رسانه های آمریکا به دلیل دشمنی شدید خود با اسلام با عنوان های مختلف سعی دارند تا به مسلمانان تهمت بزنند و با این اتهامات، جهانیان را نسبت به مسلمانان بدبین کنند، در حالی که سوال اینجاست که اسلام که دین عشق و دوستی است نه انزجار، دین صلح ، نه خشونت، دین احسان نه طمع، تسامح است نه تروریست، چرا مسلمانان؟

در این روزنامه آمده است: برای چه اسلام، در حالی که اسلام مانند مسیحیت و یهودیت به پایبندی ارزشها دعوت می کند.

در ادامه آمده است: رسانه های آمریکایی به دلیل سیاست های دولت بدون در نظر گرفتن حقیقت اتهام توطئه و تروریست بودن به مسلمانان می زنند در حالی آنان گناهی ندارند و این اشتباهی است که صورت گرفته است.

آمریکا علاوه بر مسلمانان علیه سیاه پوستها، لاتین ها و فعالان سیاسی عقاید و نژادشان را مورد تمسخر قرار می دهد و از آنان به نفع خود سوءاستفاده می کند.

ایالت متحده آمریکا که خود داعیه دار دموکراسی است و مدعی است که با تروریسم مبارزه می کند، با مسلمانان برخورد خوبی ندارد و مسلمانان را در رسانه های خود زیرسوال می برد در حالی که خود زیرسوال قرار دارد.

بر همین اساس، آمریکا، برخی افراد مشکوک را دستگیر کرده و به بدترین شکل شکنجه می دهد تا شاید به زور از آنان اعترافهای دروغین بگیرد و هیچ کس نیست که جلوی اقدامات آنان را بگیرد.

پایان پیام/
 

کد خبر 52403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha