وظیفه انقلابیون از هر جناح دلسوز نسبت به نظام، حضور گسترده در انتخابات است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت کرمان گفت: بنابراین وظیفه همه انقلابیون در هر جناحی که برای نظام دل می‌سوزانند و استعمار به ویژه انگلیس را دشمن می‌دانند این است که در انتخابات شرکت کنند و حساسیت خاص این دوره در همین رابطه است.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات و با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند به لحاظ چند مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است؛ افزود: اولین مسئله این است که با این انتخابات، مجلس خبرگان و شورای اسلامی که به عنوان رکن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، شکل می گیرند و هر دو مجلس مهم هستند.

 

حضور بیشتر مردم در انتخابات لبیک به ندای رهبری است

 

امام جمعه موقت کرمان افزود: حضور پررونق‌تر و بیشتر مردم در این انتخابات پشتوانه قوی و محکمی برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی خواهد بود؛ بنابراین هر چه حضور مردم بیشتر باشد اقتدار این دو مجلس بیشتر خواهد شد.

 

وی با اشاره به دعوت مسئولان و بزرگان به ویژه مراجع تقلید به ویژه مقام معظم رهبری، تصریح کرد: حضور بیشتر مردم در انتخابات، لبیک به ندای رهبری و نشانه توجه آنان به جایگاه ولایت است؛ بنابراین از این جهت هم تأکید بر حضور بیشتر در انتخابات است.

 

مردم همیشه با حضور در صحنه انتخابات امید دشمنان را به یأس مبدل ساخته‌اند

 

حجت‌الاسلام عرب‌پور با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نشانه حمایت آنان از نظام و ارکان نظام است و این امر باعث یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد، ادامه داد: دشمنان این نظام سال‌ها به این دل‌بسته‌‌اند که مردم را از نظام خود ناامید و دلسرد کنند و این امر را در صحنه‌های سیاسی به ویژه در صحنه انتخابات نشان دهند اما مردم ما همیشه امید دشمنان را به یأس مبدل ساخته و آنان را ناامید کرده‌اند و از این رو می‌بینیم که دشمنان قبل از انتخابات تمامی توان و امکانات خود را به کار می‌گیرند تا مردم در این صحنه حضور نداشته باشند.

 

وی تصریح کرد: اگر مردم در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده‌اند که تاکنون چنین بوده بعد از انتخابات دشمنان، مردم را متهم به اینکه تطمیع شده و یا مردمی ناآگاه هستند؛ می کنند و این دوره هم رفتار دشمنان بدین گونه است لذا به جهت یأس و ناامیدی دشمن و اعلام حمایت از نظام، حضور در این اقدام سیاسی در هفتم اسفند امری ضروری است.

 

رأی ما یعنی رأی به سرنوشت آینده کشور

 

امام جمعه موقت کرمان ‌با تأکید براینکه وکلای مردم در مجلس خبرگان و شورای اسلامی باید آینده کشور را رقم بزنند بنابراین رأی ما یعنی رأی به سرنوشت خود در آینده؛ خاطرنشان کرد: انسان نمی‌تواند نسبت به آینده خود بی‌تفاوت باشد پس ضروری است که با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در سرنوشت خود و کشور در راستای رشد و کمال سهیم باشد.

 

وظیفه همه انقلابیون در هر جناحی که برای نظام دل می‌سوزانند:

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه انتخابات در همه دوره‌ها حساس بوده و حضور مردم در انتخابات، بسیاری از رفتارهای دشمنان و توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند؛ شرایط خاص این انتخابات را به لحاظ منطقه و کشور و اینکه استعمار پیر-انگلستان- دخالت مستقیم کرده در اینکه یا رأی ندهید یا هر فردی را که ما گفته‌‌ایم رأی بدهید؛ مورد توجه قرار داد و گفت: بنابراین وظیفه همه انقلابیون در هر جناحی که برای نظام دل می‌سوزانند و استعمار به ویژه انگلیس را دشمن می‌دانند این است که در انتخابات شرکت کنند و حساسیت خاص این دوره در همین رابطه است.

 

وی با اشاره به نفوذ دشمنان در انتخابات، افزود: شکی نیست که دشمنان نظام و انقلاب برای نابودی نظام و سیطره منطقه و ایران طرح‌هایی دارند و از جمله این طرح‌ها، نفوذ در ارکان نظام است و یکی از ارکان، مجلس شورای اسلامی است که به فرموده امام راحل، مجلس در رأس امور است.

 

امام جمعه موقت کرمان یادآور شد: همچنین مجلس خبرگان که نقش حساسی در جایگاه و مسئله رهبری برعهده دارد؛ اگر دشمن موفق شود و با فرستادن اشخاصی که به آنها گرایش و سَرُ سِّری داشته باشند بدون شک این کار را(نفوذ) انجام خواهد داد و این معنای نفوذ در ارکان سیاسی کشور است.

 

حجت الاسلام عرب‌پور تصریح کرد: ملت هوشیار ما با انتخاب افراد اصلح و پاسخ به نه گفتن به کسانی که در راستای اهداف و نیات دشمن هستند؛ راه نفوذ را بسته و انقلاب را در این جهت مصون می‌دارند و وظیفه همه در انتخابات این است که از کاندیدای خود مراقبت لازم را داشته و برای اطمینان بیشتر با معتمدین و افراد مورد قبول مشورت کنند.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

کد خبر 525921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha