تجلي بصيرت در سرزمين طلاي سرخ/ قايني ها در برابر استکبار صف کشيدند

خبرگزاری شبستان: شور انتخاباتی و بصیرت مردم سرزمین قاینات، سرزمین آفتاب و طلای سرخ در شهرها و روستاها از صبح امروز (۷ اسفند) با حضور دوباره مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تجلی یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از بيرجند، حضور پرشکوه و پرشور مردم از دقایق ابتدایی این نوید را می‌دهد که تا لحظات مشخص شده برای رأی‌گیری همه مردم موفق به مهر تأیید خود به نظام شوند.

 

مردم همیشه در صحنه قائن با شور و نشاط خاص از یک ساعت مانده به شروع انتخابات در مکانهای رأی گیری حضور داشتند و اکنون با آغاز رای گیری به نوبت رای خود را به صندوق های رای گیری می اندازند .

 

عوامل اجرایی با سعه صدر و خلق و خویی خوش از رأی دهندگان استقبال می‌کنند تا مردم خاطرات خوشی از این انتخابات داشته باشند. زنان و مردان پیر و جوان سرزمین طلای سرخ امروز در کنار یکدیگر یکدل و یکرنگ در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در تعیین سرنوشت منطقه و کشورشان دخیل هستند.

 

همه تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اندیشیده شده و تنها در این مسیر حمایت مردم نیاز است تا همراه با ملت ایران همچون همیشه با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مهر باطل بر یاوه‌گویی‌های بی اساس دشمنان این مرز و بوم بزنند.

 

در انتخابات امسال سه هزار رای اولی در شهرستان قاین برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند تا لذت حضور در پای صندوق‌های رأی را برای نخستین بار تجربه کنند.

 

گفتنی است در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان ۹۹ شعبه اخذ رای در شهرستان قائن پیش بینی شده است که از این تعداد ۵۰ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه نیز سیار خواهند بود و یک هزار و ۵۴۶ نفر به عنوان عوامل شعب اخذ رای در انتخابات ۷ اسفند در این شهرستان همکاری می‌کنند.

 

تعداد نامزدهاي نمايندگی دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابيه قاینات و زیرکوه 8 نفر هستند که مردم باید با رأی خود یک نفر را راهی بهارستان کنند.

 

 

کد خبر 526235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha