حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه لنگرود با اشاره به اینکه مردم لنگرود همانند ادوار گذشته با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای به ندای رهبر و مراجع تقلید لبیک می گویند، گفت: دادن هر برگ رأی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی صدیق، امام جمعه لنگرود با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد جامع رأی خود را به صندوق انداخت و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: آرامش و امنیت در ایران منحصر به فرد است و ایران آرام ترین و امن ترین کشور در منطقه است و هیچ ناامنی در کشور وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه استکبار در حال توطئه و ضربه زدن به ایران است، افزود: حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی تمام نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند.

 

حجت الاسلام صدیق ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی بر همه واجب است و  مردم در صورت لزوم با وضو در صفوف رأی بایستند.

 

امام جمعه لنگرود با اشاره به اینکه مردم لنگرود همانند ادوار گذشته با حضور پرشور خود درپای صندوق‌های رای به ندای رهبر و مراجع تقلید لبیک می گویند، تصریح کرد: دادن هر برگ رأی مشت محکمی به دهان یاوه گویان است.

 

گفتنی است، در شهرستان لنگرود 104 هزار و 771 نفر واجد شرایط رای دادن هستند و 14 کاندیدا مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود به رقابت می‌پردازند.

 

شماره پیامکی 3000732 آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص تخلفات انتخاباتی است.

 

کد خبر 526490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha