تفکر عاشورایی حماسه 9 دی را خلق کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: تفکر عاشورایی، رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم حماسه 9دی ماه را در کشور خلق کرد.

محمد حسن شنبدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، ظهر امروز (23 آذر) در گفتگو با خبرنگار شبستان در بوشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت این روز بزرگ و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید این روز به گونه‌ای تجلیل شود که در تاریخ ایران به‌عنوان برگ زرینی از هوشیاری مردم ایران به ثبت برسد و آن‌گونه که در شان مردم است باید زمینه تجلیل از آنان فراهم شود.


شنبدی، اهداف بزرگداشت حماسه 9دی را بزرگداشت محورهای اصلی خلق این حماسه ماندگار شامل خاستگاه دینی انقلاب اسلامی و دین‌مداری ملت، پشتوانه مردمی نظام، آماده‌سازی افکار عمومی و تدارک زمینه‌های لازم برای خنثی کردن تهدیدات دشمنان نظام ذکر کرد.


وی ادامه داد: حساس‌کردن مردم نسبت به آغاز دهه فجر و ایجاد وحدت تحلیلی و شکل‌دهی به گفتمان انتقادی در زمینه عوامل پیدایش و فروکش جریان فتنه از دیگر اهداف بزرگداشت این حماسه عظیم به‌شمار می‌رود.


معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: برگزاری تجمع در روز 9دی در مصلی و مساجد، برگزاری نشست‌ها، شب شعر، انتشار ویژه‌نامه‌های مکتوب، انتشار سی دی چند رسانه‌ای، برگزاری نمایشگاه عکس حماسه مردم در 9دی، چاپ پوستر و بنر، به صدا درآوردن زنگ بصیرت در مدارس از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت گرامیداشت این روز بزرگ است.


شنبدی یادآور شد: 9 دی به‌عنوان یوم‌الله باید همیشه ماندگار شود و مردم باید بدانند در این روز چه اتفاقی افتاده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 5266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha