بصیرت، ضرورت اصلی مقابله با جنگ نرم است

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان نجف آباد در دوره آموزشی مربیان درس آمادگی دفاعی گفت: بصیرت ضرورت اصلی مقابله با جنگ نرم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، مصطفی بهرامی، فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان نجف آباد  امروز"27تیر" در آئین افتتاحیه دوره آموزشی مربیان درس آمادگی دفاعی شهرستان های نجف آباد، تیران و کرون، خمینی شهر، فریدن، فریدونشهر، بوئین و میاندشت، مهردشت، چادگان، گلپایگان و خوانسار که در محل هنرستان آیت الله خامنه ای برگزارشد، درس آمادگی دفاعی را از درس های مورد نیاز دانش آموزان دانست و اظهار داشت: درس آمادگی دفاعی، نقش موثری در خنثی سازی تهدید های دشمنان دارد.

 

وی افزود: در حال حاضر که دشمن از ابزار تبلیغات و جنگ نرم برای مبارزه استفاده می کند، درس آمادگی دفاعی در خنثی سازی جنگ نرم نقش موثری دارد.

 

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان نجف آباد، ارتقای سطح علمی مربیان آمادگی دفاعی را ضروری اعلام کرد و بیان داشت: ارتقای سطح آگاهی این مربیان در تربیت دانش آموزان در مقابله با تهدید نرم دشمن موثر است.
 

وی گفت: مقابله هوشمندانه با جنگ نرم، مستلزم شناخت دقیق دشمن با اشکال مختلف آن است چرا که دشمن در این حوزه بدون استفاده از عدوات جنگی، با ترفند های مختلف، اعتقاد به اسلام و نظام را هدف قرار می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ نرم، با ایجاد القائات و شبهات سعی در هدف قرار دادن اصل اسلام و انقلاب دارند، افزود: دشمنان خارجی و سردمداران نفاق برای ناکارآمد کردن نظام دینی، تضعیف ولایت فقیه و دولت اسلامی، تمام توان خود را به کار گرفته‌اند ولی چیزی جز شکست نصیب آنها نمی شود.

 

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی، برای مربیان درس آمادگی دفاعی موضوعات مختلفی مانند ولایت و رهبری، دفاع مقدس، جنگ نرم و عملیات روانی، پدافند غیر عامل، نظام تربیت در اسلام، سیاسی، روشای تدریس و مدیریت سازمانی تدریس می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 52681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha