رشد 15درصدی جشن های شعبانیه در میان هیئت های مذهبی کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، از رشد 15 درصدی مراسم های جشن و سرور اعیاد شعبانیه امسال در میان هیئت های مذهبی این استان خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه تشکل های دینی به ویژه هیئت های مذهبی در نهادینه کردن مکتب اهل بیت(ع) نقش کلیدی دارند، به خبرنگار شبستان گفت: با فرهنگ سازی و حضور بیشتر مردم در هیئت های مذهبی و به دست گرفتن مدیریت برگزاری مراسم های دینی شاهد حضور گسترده مردم در این برنامه ها هستیم.

حجت الاسلام قبای، تصریح کرد: نقش تشکل های دینی به ویژه هیئت های مذهبی در نهادینه کردن مکتب و فرهنگ اصیل اسلامی حائز اهمیت است و سازمان تبلیغات اسلامی از حامیان فعالان این عرصه است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اظهارداشت: در تمامی شهرستان های استان، شاهد افزایش و رشد مراسم اعیاد شعبانیه بودیم و امیدواریم فرهنگ اصیل مهدویت و انتظار در جامعه به صورت عملی نهادینه شود.

وی در پایان افزود: پیمودن راه اصلی تشیع و اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر تنها با عمل به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است و هیئت های مذهبی از بانیان اصلی این امر مهم هستند.


پایان پیام/

 

کد خبر 52965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha