آغاز طرح نوروزی از امروز در استان همدان/کشف بیش از ۱۳ میلیون عدد موادمحترقه در همدان

خبرگزاری شبستان:فرمانده انتظامی استان همدان، از آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند جاری تا ۱۴ فروردین در استان همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان همدان امروز(25 اسفند)  در آغاز طرح نوروزی 95 گفت: طرح نوروزی پلیس راه و راهور از امروز با همکاری سازمان های هلال احمر، فورتهای پزشکی، امداد خودرو و راه و شهرسازی در استان همدان آغاز شده است.

 

وی افزود: هرساله طرح نوروزی از 25 اسفند جاری تا 14 فروردین سال آینده در راستای ایجاد آرامش، امنیت و آسایش برای مسافران برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته با کاهش 19 درصدی وقوع جرائم مواجه هستیم، تصریح کرد: کاهش وقوع جرائم در استان نشان از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی و ایجاد امنیت و آرامش بوده است.

 

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین بیش از دو هزار و 580 نقطه آلوده با اجرای چهار طرح عملیاتی پاکسازی شده است و 13 میلیون و 150 هزار قلم انواع مواد محترقه کشف و ضبط و در سطح استان جمع آوری شده است.

 

سردار مهدیان نسب  با بیان اینکه 56 ایستگاه پلیس در استان راه اندازی شده است، گفت: همچنین 6 هزار نیروی پلیس در طرح نوروزی فعالیت می کنند و همچنین در راستای پاسخگویی به مردم مرکز 110 پلیس و در بخش دریافت پیشنهادات و شکایات نیز مرکز 197 در ایام نوروز فعال است.

 

محمدجعفرشهبازی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان نیز گفت: متوقف کردن خودرو بدون تخلف یا جرم مشهور جرم تلقی شده است  و اگر راننده ای خودرویی مدارک خود را به همراه نداشته باشد توقیف خودرو ممنوع و باید مهلتی در خصوص ارائه مدارک به شخص داده شود.

 

وی افزود: همچنین اگر مدارکی از راننده متخلف اخذ شده است باید در قبال آن رسید صادر شود و پلیس راهنمایی و رانندگی حق استفاده از سلاح در موارد تخلف راننده جزء موارد خاص را ندارد.

 

وی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی باید به صورت آشکار در معرض دید رانندگان قرار گیرد و حق پنهان شدن را ندارند.

 

 

کد خبر 531505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha