جذب بیش از ۱۰۰ خادم افتخاری برای اجرای طرح آرامش بهاری در هرمزگان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از جذب بیش از ۱۰۰ خادم افتخاری جهت اجرای هرچه بهتر طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین منصور هاشمی در نشست خبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، عنوان کرد: در راستای تحقق فرامین رهبری، برنامه های متنوعی در طول سال در بقاع برگزار می شود که طرح آرامش بهاری ویژه نوروز یکی از این طرح هاست.

 

وی با بیان اینکه این طرح از 28 اسفند سال جاری آغاز و تا 18 فروردین ماه سال 95 در 28 بقعه ادامه خواهد داشت، افزود: برپایی خیمه های معرفت با بهره گیری از اساتید مجرب و پاسخگویی به شبهات، راه اندازی غرفه کودک، ایستگاه های وقف و غرفه والدین ازجمله برنامه های طرح آرامش بهاری است.

 

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی گفت: امام زاده سید سلطان محمد(ع) رودان، سید مظفر(ع) بندرعباس، سید سلطان محمد(ع) حاجی آباد، سید مظفر(ع) قشم، امامزاده شاه مرعش(ع) میناب و امامزاده سید محمد عالم(ع) بندرلنگه از بقاع شاخص مجری این طرح به شمار می روند.

 

به گفته وی؛ طرح آرامش بهاری نوزوز 95 در بقاع متبرکه استان هرمزگان با حضور 40 روحانی که 10 نفر از آنان اعزامی از حوزه علمیه قم و مابقی روحانیون مستقر و بومی هستند، برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 531598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha