افتتاح ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در گلستان/ بهره برداری فاز اول کمربندی گرگان در ۳ ماه آینده

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه تا کنون ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده است، گفت: از ۱۰ هزار واحد باقیمانده نیز ۵ هزار واحد در سال ۹۵ به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، ابراهیم مبارک قدم، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، امروز در جمع خبرنگاران گفت: 50 هزار مسکن مهر در بخش های مختلف؛ 99 ساله، گروهی، سه جانبه، خود مالک و بافت فرسوده در استان تعریف شده است.

 

وی با بیان اینکه تا کنون 40 هزار واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده است، افزود: از 10 هزار واحد باقیمانده نیز 5 هزار واحد در سال 95 به اتمام می رسد و 5 هزار واحد فاقد متقاضی است یا مشکل پیمانکاری دارند که بر اساس دستورالعمل جدید دولت اجرایی می شود.

 

مبارک قدم در خصوص کمربندی گرگان، اظهارداشت: فاز اول به طول 9 کیلومتر از محور گرگان به علی آباد به سمت سرختکلاته اتمام یافته و باید علائم هندسی و تابلوهای و .. نصب شود و تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 

وی تصریح کرد: فاز دوم این طرح نیز ادامه همین مسیر به سمت کردکوی اجرا نشده و در برنامه سال 95، تملک اراضی در دستور کار شرکت زیرساخت قرار گرفته است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ساخت جاده ابر را به دلیل مسائل محیط زیستی منتفی خواند و گفت: جاده پارک ملی گلستان نیز به دو واریانت تعریف شده است و آزادراه نوکنده تا آشخانه انجام می شود.

 

کد خبر 531719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha