آغاز طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، از آغاز طرح نوروزی در حوزه ترافیک و راه های درون شهری در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ رضا رضایی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، پیش از ظهر امروز(۲۶ اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران اصفهان اظهارداشت: طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی از روزگذشته در کل استان اصفهان آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

 

وی افزود: اکیپ هایی در سطح شهرها برای بررسی تصادفات، اکیپ هایی برای روان سازی ترافیک و ارائه خدمات ترافیکی در سطح شهرها در قالب طرح نوروزی مستقر و خدمات رسانی می کنند.

 

سرهنگ رضایی با اشاره به افزایش 30درصدی برخورد با متخلفین قوانین راهنمایی و رانندگی در سال 94 گفت: طرح های ترافیکی مانند طرح ساماندهی موتور سواران برای کاهش تصادفات در سال آینده نیز ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: امسال 3 میلیون برگ جریمه در استان اصفهان صادر شده که 60 درصد برگه های جریمه مربوط به شهر اصفهان بوده است.

 

راه اندازی 30 ایستگاه امنیت و سلامت در استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: 30 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های استان اصفهان به مناسبت نوروز ایجاد می شود که ارائه خدمات گردشگری و انجام تست سلامت در این ایستگاه ها انجام می شود.

 

وی ادامه داد: رفع خستگی رانندگان با توقف در این ایستگاه ها و بهره مندی از خدمات آن انجام می شود که این کار نقش موثری در کاهش تصادفات دارد.

 

وی اضافه کرد: نرم افزاری برای معرفی نقاط حادثه خیز استان اصفهان تهیه شده که رانندگان با نصب این نرم افزار بر روی گوشی خود هنگام نزدیک شدن به نقاط حادثه خیز به آن ها اخطار می دهد.

 

کد خبر 531733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha