اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مهمترین اولویت کاری سال ۹۵

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را از مهمترین اولویت‌های کاری سال ۹۵ دانست و گفت: در آستانه سال نو باید تمامی دستگاههای اجرایی استان برای ارائه خدمات به مردم آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، وجه اله خدمتگزار امروز (26 اسفند) در شورای اداری خراسان جنوبی از تمام رسانه‌ها و ستاد انتخابات و هیات‌های نظارت و اجرایی و نیروی انتظامی استان که در سال جاری برای برگزاری انتخابات سالم و با امنیت تلاش کردند قدردانی و تشکر کرد و اظهار داشت: مردم بزرگ و فرهیخته استان همواره در انتخابات مشاركتی باشكوه دارند به گونه ای که در انتخابات اخیر نیز مشارکت آنان 10 درصد از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

 

وی افزود: دوران رقابت به اتمام رسيده و اکنون باید در فضای رفاقت و صمیمت برای توسعه و آبادنی استان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات تلاش شود.

 

استاندار خراسان جنوبی مهمترين اتفاقات سال جاری را حادثه  تلخ منا، اعزام ۲۰ ميليون زائر به مراسم اربيعن حسيني، توفيقات هسته ای تيم ديپلماسي، دستگيري ملوانان آمريكايي در خليج فارس و حفظ اقتدار و توسعه پايدار كشور عنوان کرد.

 

خدمتگزار با اشاره به اینکه در آستانه سال نو باید تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه خدمات به مردم آمادگی کامل داشته باشند، گفت: در راستاي تامين نقدینگی مورد نياز براي خودپردازها و پرداخت هايی كه قرار است به انجام برسد بانک‌ها باید از آمادگی لازم برخوردار باشند.

 

وی از پلیس راهور استان خراسان جنوبی درخواست کرد از تمام امكانات خود برای انجام سفر امن و مطمئن برای مسافرين و خانواده ها آنان در ایام تعطیلات نوروز استفاده کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را از مهمترین اولویت‌های کاری سال 95 دانست و گفت: همچنین در سال آتی باید مبارزه با مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی، خدمت رسانی به مردم بخصوص روستاییان و عشایر باید مورد توجه جدی قرار گیرد و همه دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا با هماهنگی و همکاری تلاش کنند.

 

خدمتگزار تاکید کرد: مسائل و مشکلات فراوان است اما باید همه با همفکری به بهترین وجه و شیوه با حداقل امکانات بیشترین اثرگذاری را برای خدمت به مردم داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز باید تمام ادارت کشیک داشته باشند، ادامه داد: همچنین با توجه به فرا رسيدن ايام نوروز شهرداران استان باید نسبت ورودی شهرها و مبلمان و نظافت آن توجه ویژه داشته باشند تا مسافران و گردشگران از امکانات استان برخوردار شوند.

کد خبر 531755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha