آمادگی ۲۸ اکیپ نوروزی برای تعطیلات سال نو/ احداث و بهسازی ۱۴۰ کیلومتر از راه های روستایی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به آمادگی ۲۸ اکیپ نوروزی در ایام تعطیلات سال نو، گفت: ۲۶۷ دستگاه ماشین آلات با ۲۸۲ نفر پرسنل، در سطح راه های استان، به مسافران امداد رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، امروز(26 اسفندماه) در نشست خبری اعضای شورای حمل و نقل استان که در خصوص خدمات نوروزی تشکیل شد، با اشاره به آمادگی 28 اکیپ نوروزی در این ایام، گفت: 267 دستگاه ماشین آلات با 282 نفر پرسنل، در سطح راه های استان، به مسافران امداد رسانی می کنند.

 

وی با بیان اینکه با شروع سفر های نوروزی، اقدامات لازم جهت سفر شاد و ایمن برای مسافران فراهم شده است، افزود: کشیک های نوروزی به صورت شبانه روز برقرار است و نقاط پر حادثه در سطح راه ها پیگیری می شود.

 

وی افزود: تلفن گویای 141 و شماره پیامک  32261000 به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مسافران در خصوص اطلاع از محورهای استان است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان از آسفالت و بهسازی 140 کیلومتر از راه های روستایی استان در سال جاری خبر داد و افزود: 140 کیلومتر دیگر از راه های روستایی نیز آماده آسفالت و بهره برداری است.

 

بدیعی مقدم با بیان اینکه منابع اعتباری جهت روکش های آسفالت تامین شده است، تصریح کرد: سال گذشته 110 هزار تن از راه های استان آسفالت ریزی شد که این رقم امسال به 140 هزار تن رسید.

 

وی با بیان اینکه تا پایان سال مالی، سطح آسفالت رویه های راه های استان بهبود خواهد یافت، اذعان داشت: سال آینده شاهد افزایش شاخص در این زمینه باشیم.

 

بدیعی مقدم با اشاره به بهره برداری 10 کیلومتر از باند دوم محور بجنورد-جنگل گلستان در سال جاری، اظهار داشت: 10 کیلومتر دوم از این جاده نیز در مرحله پایانی قرار دارد که در صورت مساعد شدن شرایط جوی، به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه در پروژه محور بجنورد- جنگل گلستان، 60 درصد اعتبارات اقدام شده است، عنوان کرد: تا پایان سال مالی 95، با تحقق 100 درصدی اعتبارات، این پروژه روند خوبی را خواهد داشت.

 

کد خبر 531769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha