نماز اعتقادات دینی امدادگران را استحکام می بخشد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اساس برنامه ها و طرح های کمیته امداد دینی و قرآنی است، افزود: نماز به عنوان واجب الهی اعتقادات دینی امدادگران را استحکام می بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، خادمین امر برگزاری نماز در کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (27 اسفند) با حضور رئیس ستاد اقامه نماز این استان تجلیل شدند.

 

فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: کمیته امداد باید در خصوص اشاعه نماز و فعالیت های مذهبی نمونه باشد و الحمدالله زیرساخت های موجود مهیا است.

 

وی اظهار داشت: نماز ستون دین و از ارکان اساسی دین مبین اسلام است و همه مسلمانان می بایست نسبت به این فریضه و واجب الهی توجه ویژه ای داشته باشند.

 

محبی افزود: یکی از اهداف ستاد اقامه نماز نهادینه کردن نماز در دستگاه های اجرائی بوده که برپایی نماز جماعت در این نهاد به طور کامل در آن محقق شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: وقتی افراد، معتقد و ملزم به حضور منظم در اقامه نماز باشند، یک نوع مصونیت در همکاران ایجاد می کند.

 

وی با بیان اینکه بیش از 110 برنامه فرهنگی در کمیته امداد استان در طول سال اجرا شده است، افزود: ما با ضعیف ترین افراد جامعه سر و کار داریم و مخاطب ما نه زبان گفتن، نه قلم نوشتن و نه قدمی برای راه رفتن دارند و اجرای این برنامه ها باعث می شود که ما خدمت بی منت را به جامعه هدف خود داشته و خدمت مان فقط برای رضای خدا باشد.

 

محبی با بیان اینکه تمام برنامه ها و طرح های کمیته امداد از جمله محسنین، اکرام، کوثر و سایر برنامه ها پایه و اساس آن دینی و قرآنی است، یادآور شد: نماز به عنوان واجب الهی اعتقادات دینی امدادگران را استحکام می بخشد.

 

در پایان این نشست از 10 نفر از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) استان کهگیلویه و بویراحمد که در برپایی نماز جماعت تلاش های وافری انجام دادند با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

 

کد خبر 531871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha