۱۰۰مسجد گیلان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه گیلان هرسال پذیرای میهمانان بسیاری است گفت: یکصد مسجد در مبادی ورودی و داخلی شهرستان‌های گیلان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است.

حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان با تبریک فرا رسیدن سال جدید به هموطنان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: گیلان یکی از استان‌های گردشگرپذیر کشور است.

 

وی با بیان اینکه ارگان‌های ذیربط امنیت و خدمات لازم را به مسافران ارائه خواهند داد گفت: جهت فریضه نماز پنج‌گانه، یکصد مسجد در سراسر گیلان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

 

حجت السلام گلمیرزاده اذعان کرد: طرح مطهر یکی از طرح‌های نوروزی گیلان است که با همکاری نیروی انتظامی با ایجاد ۳۱۳ ایستگاه در استان که در هر ایستگاه یک روحانی حضور دارد به مسافران خدمات شرعی و احکامی... را ارائه خواهند داد.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: ۱۰ مسجد در شهرستان رشت آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی و اقامه نماز پنجگانه است.

 

وی به بقاع متبرکه گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: گیلان علاوه بر مواهب طبیعی کوه، دریا  و آثار تاریخی دارای بیش از ۹۰۰بقعه متبرکه است که طرفیت عظیمی برای رونق گردشگری مذهبی است و هرساله این بقاع متبرکه خیل عظیمی از گردشگران را در خود جای می‌دهند.

کد خبر 531880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha