جنگ؛ شرط اول اداره مهاجرت آمریکا برای خارجی ها!

بسیاری از خارجیانی که آرزوی کسب ملیت آمریکایی را دارند می توانند با پوشیدن لباس نظامی و جنگیدن به نفع این کشور آمریکایی شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، 25 هزار سرباز خارجی در خدمت ارتش آمریکا به خاطر تحقق رویای آمریکایی شدن در کنار سربازان آمریکایی و در سخت ترین شرایط ممکن می جنگند.

در حالیکه تحقق این رویا مستلزم سالها خدمت در ارتش آمریکا است داربی ارتگو، 25 ساله که از دو سال پیش لباس نظامی آمریکا را به تن کرده است در حال حاضر در بدترین شرایط ممکن در افغانستان می جنگد تا شاید روزی ملیت آمریکایی را از آن خود کند.

این در حالی است که اگر هر یک از این سربازان ملیت آمریکایی را از آن خود کند باید تا پایان جنگ که تاریخی مشخص نیست برای آمریکا بجنگد و گرچه او مجوز کار یا بیمه آمریکایی را در دست داشته باشد هرگز وارد خاک آمریکا نخواهد شد.

با توجه به این شرایط سخت که شبیه کمپ های پناهندگان سیاسی در سایر کشورها است همچنان 9 هزار جوان هر ساله از کشورهای مختلف خواهان ملیت آمریکایی هستند.

ارتش آمریکا با مغتنم شمردن این فرصت تا حد ممکن تلاش می کند نیروهای خود را از خارجیان تامین کند.

بیشتر خارجیان از کشورهای نیجریه، پاناما، ترکیه خواهان پیوستن به ارتش آمریکا هستند.

بعد از جنگ جهانی دوم پنتاگون با اتکاء به این سیاست دامنه جنگ های آمریکایی را توسعه داد.

به گزارش سایت خبری زمزم، از ده سال گذشته حدود 69 هزار خارجی به این ترتیب امریکایی شده اند در حالیکه کشورهای این خارجیان هشدار می دهند زندگی سخت و مملو از استرس و مشکلات روحی و روانی پیش از آمریکایی شدن آنها را از این آرزو منصرف می کند. همانگونه که بسیاری از خارجیان به خاطر همین شرایط و دوری از خانواده از خواسته خود انصراف دادند.

پایان پیام/
 

کد خبر 53214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha