اعلام فراخوان اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد برای دریافت راهکارهای پیشنهادی«اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل»

خبرگزاری شبستان: اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد جهت دریافت راهکارهای پیشنهادی«اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» فراخوان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمد حسین شایق، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد امروز( 8 فروردین) با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری گفت: اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد در نظر دارد طرحها و راهکارهای کاربردی-پیشنهادی در جهت تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برای بحث و بررسی کارشناسانه جمع آوری کرده و برای عملی کردن طرحهای برگزیده، تمام سعی و تلاش خود را بکار ببندد.

وی افزود: در این راستا نیز ما در اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد کارگروهی را تشکیل داده ایم و در این راستا نیز گام های اساسی برداشته ایم.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد خاطرنشان کرد: از آنجا که فرد فرد جامعه مورد خطاب مقام معظم رهبری درباره شعار سال 1395 هستند و جامعه قرآنی در جایگاه ویژه ای از این جامعه هدف قرار دارند، انتظار می رود جامعه قرآنی استان سهم بسزایی در عملی کردن شعار سال داشته باشند.

شایق بیان کرد: موسسات قرآنی سراسر استان جهت مشارکت در این طرح و اجرایی شدن این طرح‌ها، لازم است طرحها و راهکارهای کاربردی-پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ  15 اردیبهشت ماه به quranyazd@gmail.com و یا به دبیرخانه این طرح به نشانی یزد، خیابان فرخی، کوچه گل، اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد ارسال کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از بحث و بررسی گروه کارشناسی، به سه طرح منتخب جوایز ویژه ای اهدا می شود.

کد خبر 532601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha