۲۶ فروردین آخرین مهلت ثبت نام حوزه های علمیه یزد/ اجرای بومی گزینی حوزه های علمیه یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه های علمیه یزد با اشاره به زمان ثبت نام حوزه های علمیه استان یزد گفت: آخرین مهلت ثبت نام حوزه های علمیه یزد ۲۶ فروردین اعلام شد.

حجت الاسلام محمد شمس، مدیر حوزه های علمیه استان یزد با اشاره به زمان ثبت نام حوزه های علمیه استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: زمان ثبت نام حوزه های عملیه استان یزد از بهمن ماه 94 آغاز شده و تا 26 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: ما در این دوره از ثبت نام در حوزه های علمیه یزد از مقاطع تحصیلی سیکل، دیپلم و بالاتر پذیرش داریم و نزدیک به 200 نفر نیز ثبت نام خواهند شد.

مدیر حوزه های علمیه یزد خاطرنشان کرد: ما تلاش داریم تا تمامی افرادی که در امتحانات این دوره قبول می شوند، پذیرش داشته باشیم و محدودیتی نیز نداریم.

حجت الاسلام شمس تصریح کرد: مدت 3 سال است که تمامی پذیرش های ما بومی است و با وجود این که از شهرهای دیگر نیز متقاضی داریم اما تمامی ورودی های جدید ما بومی هستند و حتی شهرستان های استان یزد نیز پذیرش بومی دارند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه سه رشته تحصیلی با عنوان های تفسیر امامت، حقوق و شیعه شناسی و فقه اضافه کرده ایم.

مدیر حوزه های علمیه یزد در پایان بیان کرد: هم اکنون ما در حوزه های علمیه یزد 115 استاد و یک هزار و 400 طلبه داریم.

کد خبر 533320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha