نشست شورای مشورتی منطقه هشت کشور در حال برگزاری است

خبرگزاری شبستان: نشست شورای مشورتی منطقه هشت کشور«خلیج فارس» با حضور مشاور امور استان ها، شهرستان ها و مناطق ویژه ستاد عالی در بندرعباس در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، این نخستین نشست شورای منطقه هشت شامل مسئولان دبیرخانه های کانون های مساجد استان های حاشیه خلیج فارش شامل خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، منطقه آزاد قشم و هرمزگان می باشد که به دبیری و میزبانی دبیرخانه هرمزگان در حال انجام است.

 

این نشست پیش از ظهر امروز و پس از دیدار آل محمد، مشاور امور استان ها، شهرستان ها و مناطق ویژه ستاد عالی و اعضای شورا با دکتر درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان آغاز و همچنان ادامه دارد.

 

نشست مسئولان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه هشت کشور به ریاست آل محمد و دبیری حجت الاسلام پهلوانی هم اینک در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جوار دفتر مدیرکل در حال برگزاری است.

 

قرار است در این نشست اصول و سیاست های سند چشم انداز ستاد عالی و مصوبات نشست مسئولان دبیرخانه ها در حوزه های معاونت های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی پژوهشی، اداری مالی و ... بررسی و تبادل نظر شود.

 

 

 

کد خبر 534416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha