بافت قدیم سمنان با احداث پارکینگ رونق می گیرد

خبرگزاری شبستان: شهردار سمنان با اشاره به نیازبافت قدیم سمنان به پارکینگ، گفت: این محدوده با احداث پارکینگ رونق می گیرد و تلاش می کنیم با جانمایی و احداث پارکینگ این مشکل را تا حدودی برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، حسین موسوی در نشست با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان در محل شهرداری سمنان اظهار داشت: بخش زیادی از مشکلات ترافیکی موجود در سمنان به علت کمبود پارکینگ در این شهر است که تلاش می کنیم با جانمایی و احداث پارکینگ این مشکل را تا حدودی برطرف کنیم.

 

وی افزود: منطقه یک سمنان منطقه ای با بافت قدیمی است و کمبود پارکینگ در این منطقه مشهود و محسوس تر است و برنامه ریزی ما برای احداث پارکینگ هم اکنون در این منطقه متمرکر است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان هم در این نشست خواستار احداث پارکینگ های طبقاتی و مسطح در شهر شد و اظهار داشت: با تعاملات خوبی که بین شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی ایجاد شده مردم در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ترافیک خواهند بود.

 

سرهنگ رحیم ساعد افزود: با انتصاب شهردار وظایف بین شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی کانالیزه شده و تفکیک و اولویت بندی وظایف و مسائل اتفاق افتاده که در نهایت به نفع مردم شهر اخلاق است که لیاقت و شایستگی آنها بیش از این است.

 

وی از تشکیل اداره ترافیک در حوزه فنی و عمرانی در شهرداری خبر داد و افزود: با تشکیل این اداره بازدیدهای مرتب و هدفمند با حضور شهردار و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از سطح شهر انجام می شود و در حال بررسی مسائل و مشکلات و مناطق با ترافیک بالا و پرخطر هستیم.

 

ساعد از اقدام خوب شهرداری برای نصب تابلوهای راهنمای شهروند و مسافر در مسیرهای بلوار قدس و شهید نوروزی قدردانی کرد و آن را گام مهمی برای هدایت مسافران و جلوگیری از سرگردانی آنها در شهر دانست و گفت: این اقدام نیز با تعامل خوب شهرداری با پلیس راهور صورت گرفته است.

 

در پایان این نشست از محمد علی احمدی معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری سمنان و مهدی اسیری از آتش نشانان سمنان که تعامل و همکاری خوبی در ایام پایانی سال گذشته و ایام نوروز با پلیس راهنمایی و رانندگی استان داشتند با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 535301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha