برگزاری مسابقه مقاله نویسی نماز در اداره کل ارشاد مرکزی

دبیرستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری مسابقه مقاله نویسی نماز در این اداره کل خبر داد.

مهدی قاسمی، دبیرستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به خبرنگار شبستان گفت: فراخوان مقاله با موضوع نماز از سوی دبیرخانه شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه مسابقه مقاله نویسی ویژه کارکنان و خانواده آنان و اصحاب فرهنگ و هنر استان برگزار می شود، هدف از برگزاری این مسابقه را گسترش و ترویج فرهنگ نماز در بین خانواده های و به ویژه نسل جوان عنوان کرد.

 

دبیرستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، محورهای مقالات را نقش نماز در ارتقای سلامت فردی و اجتماعی، نقش نماز در تکامل و بازسازی معنوی، راهکارهای دست یابی به نماز خاشعانه، خالصانه و با حضور قلب و نماز در داستان های آموزنده، کوتاه، شگفتی ها و خاطرات به یادماندنی از اولین نماز عنوان کرد.


قاسمی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا پایان شهریور ماه سال جاری مهلت دارند، مقالات خود را به دبیرخانه ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ارسال کنند.


وی به شرایط و مقررات شرکت در این مسابقه اشاره کرد و گفت: مقالات برگزیده طی مراسمی با حضور صاحبان آثار ارائه و به نفرات برتر جوایز ارزنده ای از سوی ستاد اقامه نماز اداره کل اهدا می شود. 

 

پایان پیام/

کد خبر 53703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha