حوزه انقلابی موجب حفظ روحیه انقلابی در بین مردم می شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: حوزه علمیه انقلابی موجب حفظ روحیه انقلابی در بین مردم کشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، (۳۰ فروردین) در همایش حوزه انقلابی در محل مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان اظهارداشت: انقلاب اسلامی از حوزه های علمیه آغاز شد و روحانی نقش اساسی در ایجاد انقلاب اسلامی و‌آگاهی بخشی به مردم داشتند.

 

وی افزود: در عصر حاضر که بعضی از افراد ازدرون کشور و بعضی در خارج از کشور بر این انقلاب می تازند و درصدد تخریب آن هستند باید انقلاب حفظ شود و تداوم یابد که حوزه های علمیه و روحانیون نقش موثر و مهمی در این قضیه دارند.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام اشاره کرد و گفت: توطئه دشمنان علیه نظام و همکاری منافقان داخلی نشان از دشمنی آن ها با نظام است و باید در این چنین وضعیتی برای حفظ نظام کار کنیم.

 

وی ادامه داد: حوزه انقلابی موجب حفظ روحیه انقلابی در بین مردم کشور می شود و اگر حوزه های علمیه نسبت به حفظ روحیه انقلابی و انقلابی بودن کاری نکنند آنگاه جامعه نیز دچار چالش در این خصوص می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: باید دشمن شناس باشیم و همواره برای مقابله با دشمنان در تلاش آمادگی خود را حفظ کنیم و نگذاریم اهداف خود را محقق کنند.  

 

کد خبر 537322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha