۵ میلیون نفر در کشور مبتلا به بیماری قند هستند

خبرگزاری شبستان: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به هفته سلامت اشاره کرد و عنوان داشت: امسال شعار مبارزه با دیابت موضوع دیابت است و ۵ میلیون نفر از ایرانیان مبتلا به بیماری قند هستند و ۳۵ درصد مواد غذایی که مردم در کشور مصرف می کنند زیادی است و این ا

به گزارش خبرگزاری شبستان در قم، دکتر قاضی زاده هاشمی امروز (2 اردیبهشت) در دیدار با آیت الله نوری همدانی گفت: با همه مشکلات و سخنی ها و عنادهایی که وجود دارد دولت توانسته در بسیاری از مسائل انجام وظیفه کند.

وی گفت: یکی از آن مسائل در خصوص مسائل مذاکرات بود که اقداماتی انجام داد و در راستای انجام اقتصاد مقاومتی نیاز به ارتباط با دنیا و صادرات، استقلال اقتصادی کشور و... است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان داشت: قبول دارید که کار سخت است و باید واقع بین باشیم که کسانی که در مقابل ما هستند خیلی از آنها درست فکر نمی کنند.

دکتر هاشمی گفت: اگر وحدت و همدلی و اتحاد وجود داشته باشد بسیار کارها با موفقیت تر دنبال می شود و از فرصت به دست آمده باید استفاده و در پیشرفت کشور کوشید.

وی به هفته سلامت اشاره کرد و عنوان داشت: امسال شعار مبارزه با دیابت موضوع دیابت است و 5 میلیون نفر از ایرانیان مبتلا به بیماری قند هستند و 35 درصد مواد غذایی که مردم در کشور مصرف می کنند زیادی است و این اسراف است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: جامعه ای پیشرفت می کند که سالم باشد و باید بدانیم که پیشگیری مقدم بر درمان است.

کد خبر 537999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha