آموزش، امری اساسی در راستای فرهنگ سازی در جامعه است

خبرگزاری شبستان: عضو شورای شهر یزد با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در جامعه گفت: آموزش، امری اساسی در راستای فرهنگ سازی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حمیده وزیری، عضو شورای شهر یزد امروز( ۸ اردیبهشت) در نشست خبری به مناسبت « هفته شورا» در محل شورای شهر یزد گفت: ما یکی هستیم و بایستی به نحوی عمل کنیم که به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی افزود: منظر، مبلمان شهری، نشاط و پویایی شهر مهمترین برنامه ما است که در این راستا گام های اساسی از جمله پارک های بزرگ در شهر برداشته ایم.

عضو شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اساسی ما آموزش است که بایستی در این راستا آموزش را داشته باشیم و بدانیم که همه کارها با آموزش حل می شود.

وزیری خاطرنشان کرد: ما باید به نشاط مردم نیز توجه داشته باشیم و در کنار جلسات قرانی برای هر مناسبتی برنامه ریزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: وضعیت امروز شهر یزد در شان مردم درالعباده نیست بلکه امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه های مختلف بتوانیم شهری سالم، بانشاط و سرسبز داشته باشیم.

عضو شورای شهر یزد گفت: ما در راستای افزایش پارک ها و فضای سبز اقدامات اساسی برداشته ایم که با استفاده از پساب ها در زمینه آبیاری هدفمند این فضای سبز عمل کرده ایم.

 

 

کد خبر 539461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha