حجاب مانعی برای پیشرفت نیست

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست بلکه با حجاب هم می توانیم بسیاری از پله های ترقی را طی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد فقیه خراسانی، عضو شورای اسلامی شهر یزد و رئیس شورای استان امروز( ۸ اردیبهشت) در نشست خبری به مناسبت « هفته شورا» در محل شورای شهر یزد گفت: ما امروز شاهد فعالیت فرقه های ضاله از جمله بهائیت در یزد هستیم که این امر نیازمند برنامه ریزی خاص و هماهنگ دارد.

وی افزود: در زمینه جلوگیری از فعالیت بهائیان بایستی بسیاری از ادارات از جمله اطلاعات فعالیت داشته باشند و از این فعالیت ها جلوگیری کنند و نباید آن را محدود به شورای اسلامی شهر کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: ما باید در زمینه اطلاعات جوانان خود نیز فرهنگ سازی کنیم و بدانیم که بدون آگاهی جوانان ما در دام می افتند و بایستی برای عقیده جوانانمان تلاش کنیم تا راه خود را تشخیص دهند.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد در خصوص وضعیت حجاب در استان گفت: ما امروز وضعیت حجاب را نامناسب می دانیم و معتقدم که حجاب امروز ما به مراتب بدتر از حجاب قبل از انقلاب بوده است.

فقیه خراسانی تصریح کرد: امروز توجه به حجاب امری تعصبی نیست بلکه امری ضروری است و باید بیان کنیم که حجاب مانعی برای پیشرفت نیست  بلکه با حجاب هم می توانیم بسیاری از پله های ترقی را طی کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهم استان در زمینه آب است زیرا کم بارش ترین استان در کشور است و در این راستا نیز متاسفانه وزیر نیرو استان یزد را به عنوان خط قرمز خشکسالی اعلام نمی کند که باید روی آن کار شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: ما در یزد از نظر ترویج فرهنگ اسلامی عقب هستیم ولی متاسفانه هماهنگی در راستای تبلیغ دینی نیز نداریم.

فقیه خراسانی ادامه داد: نام این شوراها شامل ضوریا اسلامی شهر است و پسوند اسلامی را به دنبال خود دارد که باید برای اسلامی شدن جامعه و شهر خود تلاش کنیم زیرا اگر این امر تحقق پیدا نکند حتما انحراف خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 539466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha