عملکرد عربستان سعودی نشان از مستاصل شدن آنها دارد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع)با اشاره به کارشکنی های سعودی ها در زمینه برگزاری حج تمتع، گفت: عملکرد عربستان سعودی نشان از مستاصل شدن آنها دارد که می بینند انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده به همین دلیل این همه مشکل آفرینی می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام علیرضا ایمانی مقدم عصر دیروز (۱۰ اردیبهشت) در طرح ولایت دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی برای سرنگونی نظام، اظهار داشت: استکبار هر اقدامی که در توانش بود برای سرنگونی نظام انجام داد اما نتوانست موفق شود، چراکه خدا نخواست.

 

وی با بیان اینکه در هر کشوری که انقلاب بر پا می شد افرادی که سرکار می آمدند در کوتاه ترین زمان تحت فشار استکبار مرعوب آنها می شدند، گفت: دشمن فکر نمی کرد که امام راحل اینچنین در مقابل انها ایستادگی کند.

 

وی افزود: محمد مرسی قبل ریاست جمهوری وعده های زیادی از جمله تقویت روابط با ایران اسلامی و قطع رابطه به اسرائیل را داد اما همین که رئیس جمهور شد هیچ کدام را عملی کرد و برخلاف وعدهایش عمل کرد.

 

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) با بیان اینکه امام راحل در بهشت زهرا گفت که ما می خواهیم انقلاب خود را صادر کنیم و دشمن هم برنامه هایی برای سرنگونی ایران چید، اظهارداشت: استکبار برای برچیدن نظام از هر اقدامی که توانست استفاده کرد.

 

وی ترور افراد و اشخاص را یکی دیگر از اقدامات دشمنان برای ضربه زدن به نظام عنوان کرد و گفت: استکبار هر کاری که در توانشان بود انجام دادند به طوری که در ابتدا در طول 15 ماه بعد از پیروزی انقلاب 13 کودتا به راه انداختند که هر کدام از آنها می توانست انقلاب را سرنگون کند و بعد در سال 59 جنگ علیه ایران را به راه انداختند.

 

حجت الاسلام ایمانی مقدم گفت: در جنگ عراق علیه ایران همه دنیا با صدام بودند، آمریکا و کشورهای حوزه خلیج فارس و عربستان همه در خدمت صدام بودند.

 

وی افزود: همزمان با جنگ بیرونی منافقین هم از داخل تقویت شدند و بیش از 17 هزار نفر را به شهادت رساندند که از جمله آنها شهید مطهری بود.

 

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) با اشاره به اینکه دشمن اکنون در جنگ نرم بدنبال اهداف شوم خود در ایران است، افزود: دشمن وقتی از طریق جنگ سخت نتوانست کاری بکند به سراغ جنگ نرم آمد.

 

وی با اشاره اینکه امروز دولت یازدهم بدنبال ارتباط با جهان است، گفت: اصل موضوع خوب است اما نباید از اصول خود کوتاه بیاییم.

 

حجت الاسلام ایمانی مقدم گفت: امروز خط ولایت خط مظلومی است و خیلی غریب تر از گذشته است.

 

وی با اشاره به کارشکنی های سعودی ها در زمینه برگزاری حج تمتع، خاطرنشان کرد: عملکرد عربستان سعودی نشان از مستاصل شدن آنها دارد که می بینند انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده به همین دلیل این همه مشکل آفرینی می کنند.

 

 

 

کد خبر 540068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha