ترور عزاداران حسینی آتش تفرقه بین شیعه و سنی است

امام جمععه شهرکرد تأکید کرد: ترور عزاداران حسینی در چابهار اقدامی جنایتکارانه در راستای ایجاد آتش تفرقه بین برادران شیعه و سنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی ایادی استکبار در چابهار و به شهادت رساندن جمعی از عزاداران حسینی گفت: اقدامات تروریستی در چابهار از سوی دشمنان در راستای ایجاد توطئه تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است.


وی افزود: تمامی عزاداران حسینی با همدلی و برادری در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و اشد مجازات را برای عاملان این ترور کور خواستار هستند.


وی تصریح کرد: دشمنان می کوشند تا با راه اندازی چنین وقایع وحشتناک و دردآور، بین مسلمانان شیعه سنی ایجاد رعب و وحشت کرده و شیعیان را بعنوان انسان هایی بی تمدن و جنگ طلب به جهانیان معرفی کنند.


آیت الله ناصری از مردم استان به خاطر دوری از شیوه های عزاداری ناصحیح و خرافی تقدیر کرد و اظهار داشت: برخی شیوه های موهن عزاداری مانند قمه زنی فرصت مناسبی به دست دشمنان اسلام می دهد تا مسلمانان را بعنوان اقوام وحشی به جهانیان معرفی کنند.
 

امام جمعه شهرکرد گفت: مسلمانان با عزاداری خود در روزهای تاسوعا و عاشوای حسینی به دنیا ثابت کردند که خون حسین (ع) و یارانش همچنان می جوشد و مسلمانان تا نهضت عاشورا را دارند در مقابل هرگونه ظلم جور ایستادگی کرده و به پیروزی دست می یبابند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 5420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha