حادثه تروریستی چابهار نشانه درماندگی دشمنان اسلام است

امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته حادثه تروریستی چابهار را نشانه درماندگی دشمنان اسلام در برابر مردم ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، ماموستا حسام الدین مجتهدی، ظهر امروز در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته سنندج با محکوم‌ کردن حادثه تروریستی چابهار، اظهار داشت: این عمل غیر انسانی چهره آمریکا و کشورهای غربی و درماندگی آنان را در برابر مواضع مستحکم مردم و مسئولان ایران اسلامی برای جهنایان آشکار کرد.


وی افزود: شکی نیست که حادثه تروریستی چابهار دسیسه طراحی شده از سوی آمریکا و اسرائیل برای خدشه ‌دار کردن ارزش ‌های اسلام ناب محمدی و تضعیف اتحاد و همبستگی ملت مسلمان ایران بوده‌ است.


امام جمعه سنندج تصریح کرد: دشمنان در این برهه زمانی نیز که در میدان ‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در مقابل مردم مسلمان و ولایت ‌مدار ایران اسلامی حرفی برای گفتن ندارند، دست به اقدام ترورسیتی و انتقام گیری از اقشار مختلف مردم می‌زنند.
 

وی با اشاره به آیه 93 سوره نساء افزود: کشتن هر فرد مؤمنی موجب بدبختی و قهر الهی برای فرد قاتل تا ابد خواهد بود و در بین تمام ادیان و مکاتب نیز گرفتن جان هر فردی محکوم و مورد انزجار است و افرادی که به این اعمال شنیع دست می‌ زنند، پیرو هیچ دین و مذهبی نیستند و فقط خادمان بی‌ منت و نوکران اجیر شده آمریکای جهانخوار و کشورهای استعمارگر غربی هستند.
 

امام جمعه سنندج در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که مردم مسلمان ایران از هر مذهب و قومیتی همواره اتحاد و همبستگی خود را حفظ کرده و برای حفظ امنیت و اقتدار میهن خویش تا آخرین قطرات خون خود جانفشانی و ایستادگی خواهند کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 5431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha