مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی « علامه حلی» در یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی « علامه حلی» با حضور مسئولان کشوری و استانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی « علامه حلی» امروز (30 اردیبهشت) با حضور مسئولان کشوری و استانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام جواد آذرپیوند، معاون پژوهش حوزه علمیه یزد در این مراسم با اشاره به برگزاری جشنواره استانی به همت حوزه های علمیه استان یزد گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت نشاط علمی و گسترش روحیه پژوهش در بین طلاب، شناسایی نخبگان و استعدادهای علمی برتر طلاب و حمایت از آنان، تقویت فرهنگ پژوهش و نگارش آثار علمی است.

وی افزود: افزایش سطح مشارکت و رقابت طلاب در عرصه های علمی-پژوهشی، زمینه سازی و هدایت طلاب به سمت نیازهای پژوهشی و نظام اسلامی و کمک به کاربردی کردن علوم اسلامی از جمله اهداف دیگر این جشنواره است.

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره 213 اثر در قالب مقاله در سطوح یک، 2، سه و چهار در بخش برادران و تعداد 377 اثر در قالب های مقاله و تحقیق پایانی در سطوح یک، 2 و سه و چهار در بخش خواهران به دبیرخانه ارسال شد.

حجت الاسلام آذرپیوند تصریح کرد: تعداد آثار راه یافته به ارزیابی تفصیلی در بخش برادران 95 مقاله و در بخش خواهران نیز 91 مقاله و 35 تحقیق پایانی بوده است که در پایان نیز تعداد 15 اثر در سه سطح برگزیده، شایسته تقدیر، قابل تحسین انتخاب شدند.

لازم به ذکر است در  پایان این مراسم که با حضور، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد؛ حجت الاسلام سید محمد حسینی کوهستانی برگزار شد از پژوهش های برتر این جشنواره تجلیل شد.

کد خبر 545225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha