برگزاری اعیاد شعبانیه در کانون الغدیر سیس

خبرگزاری شبستان :مراسم جشن اعیاد شعبانیه به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر در مسجد جامع شهر سیس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، جشن نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با سخنرانی حجت الاسلام طاهر عزتخواه از روحانیون استان اردبیل و کارشناس کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ویژه سرعین به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر(تخصصی مشاوره) در مسجد جامع شهر سیس برگزار شد.

در این مراسم به دارندگان اسامی و القاب امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) جوایزی اهدا و از ۴ جوان نمونه شهر سیس تجلیل شد.

 

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با حضور نماینده منتخب شهرستان شبستر و رئیس اداره ورزش  وجوانان این شهرستان و تجلیل از ورزشکاران برتر و برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته در جشن نیمه شعبان در شهر سیس بود.

همچنین جشن سالروز ولادت امام حسین، امام سجاد و حضرت ابوالفضل(علیهم السلام) به همراه تجلیل از سه نفر از جانبازان و تعدادی از مداحان اهل بیت و اهدای هدیه به ۹ نفر از دارندگان اسامی این بزرگواران در این شهر برگزار شد.

 

جشن ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان نیز با تجلیل از جوانان فعال مسجدی با سخنرانی حجت الاسلام عبادی از روحانیون شهر مقدس قم به همت این کانون برگزار شد.

کد خبر 545845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha