جهاد در اسلام دارای مرز نیست/ شعار« مرگ بر آمریکا» در تمامی زمان ها صدق می کند

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یزد در مراسم شهید مدافع حرم با اشاره به ظلم ها و استکبار موجود در جامعه گفت: شعار« مرگ بر آمریکا» در تمامی زمان ها صدق می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (8 خرداد) در مراسم بزرگداشت سید محمد حسینی، مدافع حرم استان یزد در مسجد روضه محمدیه گفت: اسلام، دین جهانی و پیغمبر خاتم نیز تا قیامت هستند و تمامی جهان را در بر می گیرند و در کل زمین تا قیامت این امر و رسالت پیامبر (صلی الله علیه و آله) وجود دارد.

 

وی بیان کرد: کسی که بخواهد در کل زمین تبلیغ کند، بایستی تمام نیازهای مردمی را برآروده کند که دین اسلام این ظرفیت را دارد و به عنوان دینی جهانی پاسخگوی تمامی نیازها است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: جهاد، وظیفه ای است که برای مردم از نظر قرآن وجود دارد که پاسخ به سوال چرایی جنگ در سوریه نیز در آن بیان شده است.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: مردم سوریه، عراق، حزب الله ضعیف نیستند ولی لشکرکشی استکبار به این کشورها باعث استضعاف این مردم شده است و اینجاست که قرآن کریم برای جهان مرز نمی شناسد و بیان می کند که باید به برادر مسلمان کمک کرد.

 

وی ادامه داد: برخی می گویند که شعار« مرگ بر آمریکا» را حذف کنید اما خداوند در بسیاری از جاهای قرآن به این امر تاکید دارد  و امروز به اقتضای زمان در راستای استفاده از بمب های آتش زا در کشورهای مختلف ما مجازیم که همیشه این شعار را سر دهیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: امروزه بزرگترین مشکل بشریت این است که در ظلم و فساد و تبعیض می سوزد و در راس آرمان های امام زمان( عج الله تعالی فرجه) نیز بحث اجرای عدالت و رفع تبعیض و ظلم است.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی ادامه داد: آمادگی فکری و اعتقادی مهمترین امر در راستای آمادگی است تا بتوان در مقابل جنگ عقیدتی در مقابل خود بایستیم.

 

وی گفت: در اسلام جنگ و جهاد وسیله ای برای پی بردن به کرامت خود است و قرآن نیز بر آن تاکید دارد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی خداوند را در جنگ مقابل ایران بارها مشاهد کرده اند که نمونه بارز آن صحرای طبس بود که خودشان نیز بدان اذعان کردند و امروز نیز جوانان ما جان خود را در کف قرار داده و در راستای اجرای احکام الهی گام بر می دارند.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: ما مقداری به آیات قرآن بی توجه شده ایم و بایستی بدانیم که خداوند در قرآن بیان کرده: افرادی که در راه خدا جهاد کنند هرگز اعمال آنها نادیده گرفته نمی شود.

 

وی ادامه داد: مراجع تقلید بر همین اساس و آیات روایات حکم جهاد می دهند و اگر عزت مسلمانان را می خواهید باید در خارج از وطن خود در مقابل دشمنان بیایستید و امروز نیز جوانان ما بر همین اساس عمل می کنند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: امروز ما شاهدیم که ملت ایران به وظیفه خود عمل می کنند و همراه بودن و با ولایت و داشتن اطاعت از رهبری ۲ وظیفه اصلی است.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: با وجود همه دشمنی ها و ظلم ها تنها چیزی که بعد از عنایات الهی کشور را با حضور مردم پیش برد، ولایت و رهبری است و همه ما می دانیم که ستون خیمه انقلاب، ولی فقیه است و حتی قدرتمندان و استکبار بدان اذعان دارند.

 

وی افزود: یک روی سکه شهدای مدافع حرم در خصوص شفاعت و بزرگی است و روی دیگر آن نیز برکات خون شهید برای جهان اسلام است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: خداشناسی، پیامبر شناسی و امام شناسی را باید تقویت کنیم و بدانیم که برای پیوند با امامت حلقه وصل، نائب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) است و همه بزرگان  نیز این نائب را ولی فقیه می دانند که توسط خبرگان ملت شناخته می شود.

 

 

کد خبر 546953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha