اعزام مدیران موسسات قرآنی هرمزگان به همایش قرآنی کشور

کارشناس امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اعزام مدیران موسسه های قرآنی استان به همایش مدیران موسسات قرآنی کشور خبر داد.

فرشاد محمدی به خبرنگار شبستان در استان هرمزگان گفت: 15 مدیر موسسه های قرآنی هرمزگان جهت حضور در همایش مدیران موسسات قرآنی کشور که 5 الی 7 مردادماه برگزار می شود به تهران اعزام شدند.

 

وی افزود: این همایش هر ساله توسط مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور به منظور آشنایی مدیران موسسات قرآنی سراسر کشور با آخرین فعالیت ها و حمایت های این مرکز برگزار می شود.


محمدی با بیان اینکه این همایش همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود، اذعان کرد: مدیران موسسات قرآنی از نزدیک با نحوه برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی و بخش های مختلف آن آشنا و نیازهای قرآنی استان خود را خریداری و تامین می کنند.


کارشناس امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اظهار داشت: در همین راستا به هر موسسه قرآنی جهت خرید از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مبلغ 10 میلیون ریال بن خرید تعلق می گیرد.


شایان ذکر است، استان هرمزگان هم اکنون دارای 30 موسسه قرآنی فعال است که در بخش های مختلف علوم قرآنی خدمات لازم را به مخاطبان ارائه می دهند.

 

پایان پیام/

کد خبر 54731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha