ما باید بازخوردگیری از فعالیت‌های دهه کرامت داشته باشیم

خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سالار با بیان اینکه ما باید بازخوردگیری از فعالیت‌های دهه کرامت داشته باشیم، گفت: ما باید از مجموعه فعالیت‌های خود در ایام دهه کرامت سال‌های گذشته بازخوردگیری داشته باشیم و در یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد سالار، معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در دومین جلسه کارگروه محتوایی و فرهنگی دهه کرامت که در آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: نامگذاری ایام دهه کرامت و شعار دهه کرامت از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت (ع) اظهار داشت: با توجه به تحولات منطقه و جهان اسلام و و تهدیدی که از طرف گروه‌های تکفیری، جوامع اسلامی را به چالش کشانده است، ما می‌توانیم رأفت و رحمت را برای مقابله با چالش‌های امروز جهان اسلام به کار ببریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین سالار با بیان این که ما باید جنبه رأفت و رحمت و عطوفت را در برنامه‌های برون مرزی مورد توجه قرار دهیم، گفت: برنامه‌های محتوایی و فرهنگی دهه کرامت باید به گونه ای باشد که در اجتماع بازخورد داشته باشد، بنابراین می‌توان در کشور مباحث اقدام و عمل جهادی و سبک زندگی اسلامی را مورد توجه قرار داد.

 

وی با بیان این که ما باید بازخوردگیری از فعالیت‌های دهه کرامت داشته باشیم، تصریح کرد: ما باید از مجموعه فعالیت‌ها و کارهای خود در ایام دهه کرامت سال‌های گذشته بازخوردگیری داشته باشیم و خروجی‌های برنامه‌های دهه کرامت را در یک بانک اطلاعاتی جمع آوری کنیم.

 

معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به شعارها و عناوین روزهای دهه کرامت، تأکید کرد: اگر ما کاربرد شعارها را در اجتماع بدانیم و مردم را به سمت کاربردی کردن شعارها سوق دهیم، در مردم نیز انگیزه ایجاد می‌شود و حرکت ایجاد می‌شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین سالار بیان داشت: اگر ما با توجه به مناسبت ها، شعارهایی را مطرح کنیم، ممکن است که اثر مفیدی مشاهده نکنیم، بنابراین تأکید بر این است که بازخوردگیری صورت بگیرد.

کد خبر 548008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha