دستگیری 9 نفر مرتبط با حادثه تروریستی چابهار

وزیر کشور از تشکیل جلسه امنیتی درباره حادثه تروریستی چابهار خبر داد که بر اساس آن 9 نفر از کسانی که مظنون به دست داشتن در این حادثه تروریستی بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان،مصطفی محمد نجار ،وزیر کشور در چابهار درباره حادثه تروریستی در این شهر گفت: امروز هیئتی مرکب از نمایندگان دفتر رهبری، نماینده رئیس جمهور و برخی از مسئولین برای عرض تسلیت و حضور در مراسم تشییع شهدای چابهار به این محل سفر کرده است.
وزیر کشور اظهار کرد: این هیئت در جریان این سفر ضمن سرکشی به بیمارستانها و احوالپرسی از مجرومین این حادثه تروریستی درجریان روند معالجات مجروحین قرار گرفت و با توجه به مجموعه فعالیت های انجام شده کمک رسانی و معالجات افراد مجروح تاکنون به خوبی پیش رفته است.
 

وی افزود: همزمان با این مراسم، جلسه شورای امنیت در منطقه با حضور مسئولان لشکری و کشوری انجام پذیرفت و مسئولان انتظامی- امنیتی گزارشهایی از پیگیری ها را اعلام کردند که از جمله آن می توان به دستگیری 9 نفر مرتبط با این حادثه را اشاره کرد که یک نفر از اینان در حال خروج از کشور دستگیر شد و بقیه افراد نیز در کنارک و چابهار  از سوی نیرو های نظامی امنیتی بازداشت شده اند.


 بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،محمد نجار تصریح کرد: با توجه به نوع عملیات تروریستی وتجهیزات به دست آمده به نظرمی رسد که عناصر فریب خورده و کسانی که با دستگاههای اطلاعاتی خارجی از جمله موساد مرتبط هستند در این حادثه تروریستی نقش آفرینی کردند که پیگیری های این مسئله با جدیت بیشتر توسط نیروهای انتظامی امنیتی در حال پیگیری است.
 

نجار در پایان با تاکید براین نکته که مسببان این حادثه در تلاش برای ایجاد ناامنی و تفرقه در منطقه تلاش می کنند،بیان کرد: با پیگیری جدی موضوع و با به دست آوردن اخبار جدید به موقع مردم را در جریان آن قرار خواهیم داد.

پایان پیام/

کد خبر 5481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha