ثبت نام نهمین دوره مسابقات تفسیر "نورالهدی" از ۱۵ خرداد تا ۱۵ تیر

خبرگزاری شبستان: معاون ارتباطات سازمان دار القرآن کریم با اشاره به ثبت نام آخرین دوره مسابقات تفسیر "نور الهدی" گفت: ثبت نام نهمین و آخرین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی از ۱۵ خردادماه آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

یوسف افراش در گفت و گو با خبرنگار قرآن و عترت خبرگزاری شبستان با اشاره به ثبت نام آخرین دوره مسابقات تفسیر "نور الهدی" گفت: ثبت نام نهمین و آخرین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی از ۱۵ خردادماه آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در هر دوره از این مسابقات در آزمون تفسیر سه جزء متوالی از قرآن شرکت می‌کردند، خاطرنشان کرد: امسال این اجزاء شامل جزء‌های ۲۷، ۲۸ و ۲۹ قرآن کریم است.

افراش اظهار داشت: در کنار تفسیر سه جزء متوالی، آزمون تفسیر تک جزء قرآن کریم، شکل دوم برگزاری این مسابقه در هر دوره بوده است و امسال شامل تفسیر جزء سی‌ام قرآن کریم خواهد بود.

معاون ارتباطات سازمان دار القرآن کریم با بیان اینکه آزمون نهمین و آخرین مسابقه تفسیر نورالهدی ۱۲ آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: منبع این دوره از مسابقات تفسیر نمونه، اثر آیت‌الله مکارم شیرازی و جمعی از فضلا می باشد.

شایان ذکر است، ثبت‌نام در نهمین و آخرین دوره مسابقه نورالهدی منوط به شرکت در دوره‌های پیشین نیست.

کد خبر 548208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha