استاندار خراسان جنوبی جنایت تروریستی روز تاسوعا در چابهار را محکوم کرد

استاندار خراسان جنوبی با صدور بیانیه‌ای جنایت تروریستی چابهار را در کشتار عزادارن حسینی محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، قهرمان رشید هدف از این گونه اقدامات تروریستی را تلاش دشمن برای سرپوش گذاشتن بر همه شکست‌های خود در عرصه‌های بین المللی بویژه تحریم اقتصادی دانسته است.

 

استاندار خراسان جتوبی در این بیانیه آورده است: سلام بر سالار شهیدان آموزگار آزادی و آزادگی، او که همه مصائب را در راه احیای دین و ارزش‌های انسانی تحمل کرد و با تقدیم کودک شش ماهه تا پیرمرد هفتاد ساله به ما آموخت که استقلال، آزادگی و بندگی خدا راه ارزشمندی است و بهای آن شهادت است.

 

خبر تأسف بار شهادت جمعی از هموطنان شیعه و سنی، زنان، مردان و کودکان بی‌گناه آن هم در اجتماع بی دفاع عزاداران حضرت اباعبدالله در روز تاسوعا فطرت همه انسان‌های آگاه را آزرده کرد و موجبات رسوایی ایادی استکبار را در پی داشت.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: بی شک امنیت فراگیر مرزها، پیشرفت‌های علمی، صنعتی و حرکت توفنده ملت ایران در تمام زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی خواب را از چشمان استکبار جهانی ربوده است و دشمن برای سرپوش گذاشتن بر همه شکست‌های خود در عرصه‌های بین المللی بویژه تحریم اقتصادی دیوانه‌وار به حرکت‌های مذبوحانه‌ای دست می‌زند تا به خیال خود با ایجاد اختلاف بین برادران شیعه و سنی و یا ایجاد جنگ روانی بتواند به اهداف شوم خود برسد.

 

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرده است: استکبار جهانی بداند ملت ایران راه خود را انتخاب کرده و تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و تا تحقق کامل آرمان‌های اسلام و امام از پای نخواهد نشست.


 خون دل ما بانگ وجود است و سجود است                         ما با پر خــون تا افق عشــق پریدیم
دیــدیــم در آئینـــه دل جلـــوه دیـــدار                                از خود چو گذشتیم به مقصود رسیدیم

 

اینجاب وظیفه خود می‌دانم شهادت غریبانه جمعی از هموطنان عزیز بویژه نوجوان دانش آموز نسترن خسروی را به ملت ایران، امت شهید پرور استان خراسان جنوبی، شهرستان بشرویه و خانواده بزرگوار آن شهیده تسلیت عرض نموده و پاداش عشق بازی با حسین (ع) و مجاهدت خالص ترین بندگان در روز تاسوعا که به نام قمر بنی هاشم مزین است را از خداوند مسئلت کنم. یقینأ دستگاه‌های قضایی و امنیتی مثل گذشته عوامل این پدیده شوم را به سزای عملشان خواهند رساند.

 

پایان پیام/

کد خبر 5488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha