7 دبیرستان صدرای علوم اسلامی در آذربایجان شرقی فعال است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، از فعالیت 7 دبیرستان صدرای علوم اسلامی در هفت شهر این استان خبر داد و گفت: توسعه مدارس صدرا از اولویت های این مرکز علوم اسلامی است.

حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، توسعه مدارس صدرا را از اولویت های این مرکز علوم اسلامی دانست و به خبرنگار شبستان در تبریز گفت: سرمایه گذاری برای آینده فکری فرهنگی جامعه اسلامی یک هدف عمده است که از طریق مدارس صدرا بخشی از این مهم دنبال می شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بیان کرد: ‌تربیت نیروهای متخصص و کارآمد فرهنگ دینی و ترمیم و تقویت ورودی حوزه های علمیه از اهداف عالی تاسیس مدارس صدراست.


وی گفت:‌ در حال حاضر 358 دانش آموز در هفت باب دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرهای تبریز، بناب، آذرشهر، مرند و جلفا مشغول به تحصیل هستند.


حجت الاسلام عظیمی با اشاره به موانع و مشکلات پیشرفت این مدارس اظهار کرد:‌ نبود فضای آموزشی و فرهنگی مناسب مدارس صدرا از مهم ترین مشکلات جذب دانش آموزان به این مدارس است.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: آموزش و پرورش باید با تهیه متون آموزش و محتوای درسی مناسب و کد دار کردن آن چاره اندیشی کند.


عظیمی حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از مدارس صدرا را مورد تاکید قرارداد و افزود: در همین راستا پرداخت 120 میلیون تومان برای گسترش فعالیت های فرهنگی آموزشی و تربیتی مدارس صدرا مورد توجه بوده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 54989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha